مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به تصاویر منتشر شده از رختکن تیم فوتبال این باشگاه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امروز (جمعه) در یکی از برنامه‌های تلویزیونی که به بررسی اتفاقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور می‌پردازد، تصاویری از تعدادی سرنگ در رختکن یک تیم پخش شد که دهشمند، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادعا کرد که این تصاویر متعلق به رختکن تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار مقابل آلومینیوم اراک است.

هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در این خصوص اظهار داشت: این اتفاق زیر سؤال بردن فوتبال ایران بود. استان خوزستان یک استان فوتبال‌خیز است و قدمت فوتبال این استان به اندازه قدمت فوتبال ایران است. ما در صدر جدول حضور داریم و یک عده شیطنت می‌کنند که کار خوبی نیست.

وی در ادامه افزود: تک تک این سرنگ‌ها را در رختکن تیم ما جاسازی کرده‌اند! اگر قرار بود دوپینگی صورت بگیرد، افرادی که دوپینگ کرده بودند، در این حد زرنگ نبودند که این سرنگ‌ها را جمع کنند؟!

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با ابراز تأسف برای برنامه تلویزیونی که تصاویر فوق را پخش کرده است، تصریح کرد: متأسفم که این برنامه خوب، نه تنها یک تیم، بلکه یک استان و حتی فوتبال ایران را زیر سؤال برد. با حرف‌هایی که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از رسانه ملی زد، برای این باشگاه ابراز تأسف می‌کنم و مطمئن باشید این یک تهمت است. چرا این صحبت‌ها باید پس از اینکه به صدر جدول رسیدیم پیش بیاید؟

یزدی با بیان اینکه این تهمت‌ها باید اثبات شود، خاطرنشان کرد: ما از باشگاه آلومینیوم به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق شکایت می‌کنیم و اکنون مشغول نگارش شکایت خود هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.