مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول به حاشیه‌های دیدار آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

فریبرز محمودزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حواشی دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان و پیدا شدن سرنگ در رختکن تیم میهمان، اظهار داشت: با توجه به تصاویری که در برنامه تلویزیونی نشان داده شد، من و حبیب‌الله شیرازی (ناظر بازی) در جریان دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان در استادیوم حضور داشتیم و در لحظه فیلمبرداری از سرنگ‌های موجود در رختکن تیم نفت مسجد سلیمان، حبیب‌الله شیرازی در رختکن این تیم حضور داشته و تاکید کرده است، در آن لحظه هیچیک از عوامل تیم نفت در رختکن حضور نداشته‌اند. عدم حضور عوامل تیم نفت نشان می‌دهد امکان دارد هر اتفاقی پس از خروج آن‌ها از رختکن افتاده باشد.

وی ادامه داد: من و حیدر بهاروند (مسئول سازمان لیگ) بر پاکی فوتبال تاکید می‌کنیم و قطعا برای این موضوع، پرونده تشکیل خواهیم داد و به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق ارسال خواهیم کرد. جا دارد اینجا از دکتر نوروزی (رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی) هم تشکر کنم که بیش از دو فصل است آمار بسیار خوبی در لیگ دسته اول دارند و هر هفته در یک بازی تست دوپینگ می‌گیرند. در هفته گذشته نیز این تست دوپینگ در دیدار ملوان و مس کرمان گرفته شده است. دکتر نوروزی قول‌داده‌اند این پیگیری‌ها را تا آخر فصل داشته باشند و با جدیت پیگیر این موضوع باشند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در ادامه تصریح کرد: صحنه‌هایی که در برنامه لیگ یک نشان داده شد، ابهاماتی را در ذهن برخی‌ها ایجاد کرد، اما ما در سازمان لیگ برای اتفاقات این دیدار پرونده تشکیل خواهیم داد و تا رسیدن به نتیجه این موضوع را پیگیر خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.