سرمربی استقلال تهران گفت: بازی پربرخورد و محکمی بود. فکر می کنم اگر می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم برنده میدان شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی استقلال تهران مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از اینکه در مورد اتفاقات بازی صحبت کنم و شرایطی که در ورزشگاه بوجود آمد یک عذرخواهی بکنم از مردم ایران به خاطر اتفاقاتی که در برنامه ۹۰ رخ داد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در برنامه رخ داد صدای خیلی ها را دراورد که دو بزرگ فوتبال ایران هم یعنی آقای پروین و جباری هم اعتراض کردند. از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم. این اتفاق تاریکی بود که رخ داد. درس های زیادی برای خود من داشت.

منصوریان ادامه داد: یادم هست ۱۷-۱۸ ماه پیش آمدم در یک کنفرانس خبری و در مورد شروع کردن کارم در استقلال صحبت کردم. هواداران در این مدت کمکم کردند و با حواشی که داشتیم رودرو شدیم. وقتی آمدم گفتم دربی را می بریم. همان موقع گفتم تیم را اول یا دوم می کنم. ممنونم از خدای بزرگ که هم دربی را بردیم و هم دوم شدیم. من روزهای بسیار خوبی را در فوتبال ایران داشتم و پلکانی زحمت کشیدم تا به این نقطه ای که هستم رسیدم.

وی ادامه داد: سال خیلی خوبی را شروع کردم و در همان تمرین اول چند هزار تماشاگر آمدند. از هوادارانی که امروز گفتند حیا کن و رها کن ناراحت نیستم. افتخار می کنم که شاگرد مکتب استقلال هستم و روی همین سکوها بزرگ شده ام. شش - هفت سالم که هوادار استقلال شدم و از هوادارانی که گفتند حیا کن رها کن ناراحت نیستم. باید به شان خودم و خانواده بزرگ استقلال احترام بگذارم.

منصوریان در ادامه گفت: در رختکن به بازیکنان چند وصیت کردم که قداست همدیگر را نشکنند و به پیشکسوتان احترام بگذارند. می توانستم بعد از بازی با پدیده استعفا کنم و بروم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )