اسطوره باشگاه استقلال معتقد است تیم محبوبش در چند سال گذشته اسیر سهم‌خواهی گروه‌های خاص شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نتایج ضعیف استقلال با منصوریان در فصل جاری و شکست برابر پارس جنوبی، باعث شد تا دوباره زمزمه اخراج علیرضا منصوریان و حضور یک سری نام ها از جمله فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان به گوش برسد. حال فرهاد مجیدی در مصاحبه با خبرآنلاین به بعضی شایعات جواب داده که در ادامه می خوانید:

نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر با اعتراض شدید هواداران مواجه شده،شما چند هفته قبل بعد از شکست استقلال مقابل پدیده از منصوریان حمایت کردید.حالا چه نظری دارید ؟

متاسفانه تیم محبوب من در سالهای گذشته تا به امروز اسیر سهم خواهی گروههای مختلف شده و چیزی که امروز ما می بینیم فقط محصول امروزی‌ها نیست و دیگران هم در این افت فاحش سهیم هستند.آیا تصمیم گیرنده ها از خود نمی پرسند که چرا مدام شکست ها تکرار می شود ؟ استقلال در چهار فصل گذشته سه مربی مختلف داشته،دو مدیر در ۴ فصل ! تصمیم های غلط دائم تکرار می شوند و هیچ ساختار درستی شکل نمی گیرد.این مشکل کل فوتبال ایران است.به تیم های موفق هم اگر نگاه کنید متوجه خواهید شد که با تغییر سرمربی همه چیز بهم می ریزد چون هیچ جای فوتبال ما سیستم درستی وجود ندارد.

شایعاتی به گوش می رسد که گویا شما گزینه جانشینی منصوریان هستید ؟

من صد بار گفتم و باز هم تاکید می کنم که فعلا نمی خواهم سرمربی باشم و ترجیح می دهم که کارم را در کنار یک مربی خوب خارجی شروع کنم.

برخی رسانه ها چند هفته قبل خبر از مربیگری شما در تیم زیر ۱۶ سال اسپانیول دادند.این خبر را تایید می کنید ؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )