بازیکن پیشین بارسلونا معتقد است بهترین جانشین برای اینیستا که به روزهای آخر بازی کردن در بارسا نزدیک شده، آدرین ربیو است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امانوئل پتی، بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا، جانشین آندرس اینیستا در بارسلونا که به اواخر دوران بازی کردن نزدیک شده را انتخاب کرده است. به نظر او آدرین ربیو، بازیکن پاری سن ژرمن، بهترین جایگزین برای اینیستا است.

پتی در این باره گفت: او همیشه هوشمند بازی می‎کند و ابتکار عمل خوبی هم دارد، بسیاری از اوقات مرا یاد اینیستا می‎اندازد. البته که می‌دانم بسیاری با این نظر من مخالف خواهند بود. اما سبک بازی او مشابه سبک بازی اینیستا است، هر دوی این بازیکنان طوری بازی می‌کنند که به نظر بسیار آرامش دارند و صبور هستند. البته ربیو هنوز باید پیشرفت کند. او باید بیشتر تلاش کند تا سطح بازی‎اش تداومی بیشتر داشته باشد و سعی کند زودتر به سطحی که می‌تواند در آن قرار داشته باشد برسد.

آندرس اینیستا هنوز قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده و البته در گفتگویی مدعی شده فعلا تمرکزش روی بازی کردن است و می‌خواهد تا زمانی که شرایط فراهم باشد به بازی کردن در تیم کاتالانی ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.