دیگو سیمئونه معتقد است رم یک امتیاز بازی‌ را مدیون عملکرد ویژه دروازه‌بانش است. او معتقد است الیسون چندین توپ بازیکنانش را مهار کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیگو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید، بعد از تساوی تیمش مقابل رم مدعی شده مستحق این یک امتیاز بودند.

سیمئونه بعد از تساوی بدون گل تیمش گفت: تیمی را دیدیم که بازی عالی‌ای ارائه داد. رم به کاری که می‌کرد ایمان داشت، سعی کردیم در مرکز زمین به آن‌ها فشار بیاوریم، در نیمه اول هم دو یا سه شانس خوب داشتیم، وقتی رم خسته شد، ما سعی کردیم به بازی سرعت دهیم، متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. اما فلسفه و عملکرد حریف عالی بود.

سرمربی اتلتیکو به نقش تاثیرگذار دروازه‌بان حریف هم اشاره کرد: باید از دروازه‎بان رم تمجید کنیم. الیسون کارش را عالی انجام داد. شوت‌ها در چارچوب بودند، فقط شوت سائول بود که به تیر دروازه خورد، به غیر از آن چندین توپ از کوکه، چندین توپ از سائول و ... را مهار کرد. عملکرد او عالی بود.

سیمئونه در پایان گفت: مهم‌ترین چیز در فوتبال گل‌ها هستند و ما گل نزدیم، به همین دلیل رم مستحق کسب این امتیاز بود. امیدوارم این یک امتیاز برای آینده ما مفید باشد و در لیگ قهرمانان به خوبی به کارمان ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.