رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مطرح شدن بحث تبانی تیم ملی فوتبال مقابل سوریه توسط نماینده مجلس گفت: فوتبال ایران پاک است و از مطرح شدن چنین بحثی متاسفم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج با تاکید بر اینکه سوریه هرگز جزو قدرت های فوتبال آسیا نبوده است، خاطرنشان کرد: البته این تیم همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از ۱۹۹۴ تا به امروز داشته ایم. طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

وی ادامه داد: آنها که کارلوس را می شناسند به خوبی می دانند که در مرام، منش و سابقه حرفه ای کی روش هیچوقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست چرا که او یک مربی بزرگ و معتبر بین المللی است.

تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه گفت: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم اما حضور بازیکنان جوان و آینده دار و همینطور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهمتر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی، همه و همه دست بهم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اما این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم و با حمایت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با قدرت کارمان را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام جهانی ادامه خواهیم داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )