سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار با کره‌جنوبی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار با کره جنوبی در مسابقات رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه گفت: به همه خبرنگاران خیر مقدم می‌گویم. مایه خرسندی و افتخار است که در جمع شما حضور دارم. به حضور این تعداد خبرنگار تبریک می‌گویم. حضور تعداد زیاد خبرنگاران نشان می‌دهد که بازی فردا بسیار مهم است و رسانه‌های ایرانی و کره‌ای به شدت به بازی فردا اهمیت می‌دهند.

کارلوس کی‌روش درباره ابن بازی گفت‌: من از اهمیت این مسابقه به خاطر توجه رسانه‌ها آگاهی دارم. کره تیم خوب و قدرتمندی است. آنها تیمی هستند که برنز المپیک را در اختیار دارند. در جام جهانی نتایج خوبی کسب کرده‌اند و نایب قهرمان جام ملت‌های آسیا هستند. به همین خاطر بازی با آنها برای ما فرصتی است که بتوانیم از حریف چیزهای زیادی یاد بگیریم. این بازی قطعا بازی سخت و دشواری خواهد بود.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ ‌گفت: دوست دارم روند بدون شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ پیدا کند. هر چند که می‌دانم این بار شاید شرایط دشواری در انتظار ما باشد.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: بهترین تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم کره جنوبی را شکست دهیم. ما از این تیم شناخت کامل داریم و می‌دانیم که تا الان ۱۱ گل زده‌اند که ۹ گل آن در ۴ بازی اخیر بوده است و در تمام بازی‌های خانگی هم پیروز شده‌اند اما ما هم ایران هستیم و رکوردهای خودمان را داریم. امیدواریم با ارائه فوتبالی خوب و برتر کره را شکست دهیم. در واقع وظیفه داریم فردا پیروز شویم. مطمئنا کارمان آسان نیست اما به عنوان تیمی که حضورمان در جام جهانی قطعی شده، وظیفه داریم تمام سعی خود را انجام دهیم تا فردا پیروز شویم. امیدوارم پس از پیروزی در بازی فردا هواداران فوتبال ایران باشند که خوشحالی می‌کنند.

وقتی خبرنگاری از کره پرسید که آیا ایران هراس بازی در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری را ندارد، کی روش با لبخند پاسخ جالبی داد: «ما از ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی می آئیم پس هراسی نداریم!» او همچنین با لبخند به خبرنگاران کره ای گفت: «می‌دانم وضعیت تیم ملی شما خوب نیست اما مثل ایرانی‌ها لبخند بزنید!»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )