فدراسیون فوتبال استرالیا به خاطر ترس از لابی سعودی‌ها با اماراتی‌ها از فدراسیون ژاپن درخواست کرد تا در صورت صعود قطعی‌اش در آخرین دیدارش مقابل عربستان با تمام قدرت بازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی کشورمان که در گروه A آسیا قرار دارد صعودش به جام جهانی قطعی شده است و به عنوان اولین تیم در قاره کهن راهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. شاگردان کی روش پنجشنبه در یک دیداری مهم به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌روند.

با گذر از گروه A و نگاه به گروه B آسیا مشخص می‌شود که رقابت تنگاتنگی در این گروه است زیرا ژاپن اکنون با ۱۷ امتیاز در صدر جدول است و عربستان و استرالیا با ۱۶ امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند.

ژاپن در این هفته با استرالیا بازی دارد و در صورت بردش صعودش قطعی می‌شود. در این راستا فدراسیون فوتبال استرالیا در اقدامی عجیب از الان از فدراسیون ژاپن درخواست کرده است که در صورت صعود قطعی‌اش در آخرین دیدار خود مقابل عربستان با تمام قدرت و با بازیکنان اصلی حضور پیدا کند تا بتواند به عنوان تیم دوم صعود کند.

این ترس استرالیایی‌ها به این خاطر است که عربستان در این هفته با امارات بازی دارد و با توجه به اینکه امارات دیگر امیدی برای صعود ندارد احتمال لابی سعودی‌ها با اماراتی‌ها وجود دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )