سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت:‌ برای ما فوتسالی‌ها این بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود به این دلیل که هر دو تیم از نظر امتیازات در جدول مساوی هستند.

محمدعلی اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی این هفته شهروند ساری مقابل تیم مقاومت قرچک ورامین گفت: تیم مقاومت تیم خوب و هماهنگی است و این تیم از بازیکنان جوان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. ما با این تیم از نظر امتیاز مساوی هستیم و با توجه به گل زده مقاومت اما در رده پنجم و ما در رده ششم لیگ قرار داریم.

وی در ادامه گفت:‌ خدا را شکر بعد از پیروزی هفته قبل خود مقابل شهرداری ساوه بچه‌های ما از شرایط روحی خوبی برخوردار هستند و ما به خوبی این تیم را مورد آنالیز قرار دادیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری ادامه داد: ما می‌دانیم تیم مقاومت با توجه به نتیجه تساوی هفته قبل مقابل گیتی‌پسند قهرمان دوره قبل لیگ برتر از روحیه بالایی برخوردار هستند بازی خیلی سخت و دشواری را پیش‌بینی کرده‌ایم. برای ما فوتسالی‌ها این بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود به این دلیل که هر دو تیم از نظر امتیازات در جدول مساوی هستند.

اسماعیل‌پور گفت: ما در این هفته رضا امانی را به دلیل محرومیت و مهدی قلی‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما جوانان خوبی را داریم که جایگزین آنها در این بازی خواهیم کرد. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.