تیم فوتبال پرسپولیس که تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود در حالی که با دو گل از حریف عربستانی خود عقب بود توانست از شکست فرار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان میزبان الاهلی عربستان بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. شجاع خلیل زاده (۷۱) و گادوین منشا(۸۳) برای پرسپولیس و عمرالسوما(۲) و داسیلوا دسوزا(۵۸) برای الاهلی گل زدند.

در حالی که بازی با سوت داور اردنی به دقیقه دوم رسیده بود پرسپولیسی ها در یک حمله حریف غافلگیر شدند و پس از آنکه بیرانوند شوت مهاجم عربستانی را دفع کرد، عمرالسوما در برگشت دروازه سرخپوشان را باز کرد.

پس از این گل پرسپولیسی ها اکثر زمان بازی را در اختیار داشتند و توپ را در زمین به خوبی به گردش دراوردند اما در خلق موقعیت خطرناک ناموفق بودند و نتوانستند از دفاع خوب الاهلی عبور کنند تا نیمه اول با برتری تیم مهمان به پایان برسد.

نیمه دوم هم برای سرخپوشان با انگیزه بالا و حملات پرتعداد شروع شد اما در حالی که شاگردان برانکو برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کردند، این الاهلی بود که در یک ضد حمله حرفه ای به گل دوم دست پیدا کرد.

دقایقی بعد از این گل برانکو دست به سه تعویض زد و کامیابی نیا، بشار رسن و گادوین منشا را به میدان فرستاد که بر میزان قدرت هجومی سرخپوشان اضافه شد. بشار رسن که به تازگی به جمع سرخپوشان پیوسته است در همان دقایق ابتدای حضورش یک پاس گل داد. ارسال او روی دروازه با ضربه سر شجاع خلیل زاده به گل اول تبدیل شد.

در دقیقه ۸۳ گادوین منشا با شوتی دقیق از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه الاهلی را باز کرد. بعد از این گل پرسپولیس بازهم می توانست دروازه حریف را باز کند اما منشا در دقیقه آخر پاس خوب علیپور را به بالای دروازه کوبید.

دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۱ شهریورماه در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی و به میزبانی تیم الاهلی عربستان برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.