علی کفاشیان می‌گوید قرارداد بلیت فروشی اینترنتی لیگ برتر را فدراسیون با معاونت فناوری ریاست جمهوری بسته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در برنامه ۹۰دوشنبه شب ، عادل فردوسی پور و دوستانش هم با علی کفاشیان درباره بلیت فروشی حرفزدند و هم با مسئولان برهان مبین. دوربین این برنامه همچنین کارشناس شرکت برهانمبین را به ورزشگاه ازادی برد تا مشخص شود که چقدر هزینه کرده اند برای قراردادبلند مدت شان که برای هر بلیت ۳۵ درصد پورسانت می گیرند.

خیلی آشکار و با یک دو دوتا چهارتای ساده مشخصشد درحالی که ۱۲ سال این شرکت از بلیت ها سود می برده ، کل سرمایه گذاری اش را دریک سال در آورده بود.

آنها نههزینه زیادی برای رنگ آمیزی کرده بودند ، نه برای کارکنان و نه برای تجهیز دستگاههای الکترونیک بلیت خوان که مشخص شد هر کدام را تا ۳۰ برابر قیمت فاکتور کردند واز فدراسیون و باشگاه ها پول می گیرند.

فردوسی پور در ادامه کفاشیان را روی خط آورد وبعد از این شروع کرد به شخم زدن تاریخ بلیت فروشی و ماجرای شرکت افق سبز و اینکهچرا فدراسیون فوتبال در دوره مدیریت کفاشیان در دهه ۸۰ ، شرکت خصوصی تشکیل دادهبودند که کفاشیان اصرار داشت کل سهام آن شرکت برای فدراسیون بوده است.

بعد عادل اصرار کرد فدراسیون فوتبال در آن سالها ۲ میلیارد تومان به شرکت دانش بنیان برهان مبین برای دیجیتالی شدن بلیت هابدهکار بوده است و برای همین قرارداد ترکمان چای بسته می شود.

کفاشیان در دفاع از فدراسیون تاکید داشت که شرکتبرهان مبین را معاونت فناوری ریاست جمهوری به اصرار طرف قرارداد با آنها کرده است.ولی عادل گفت معاونت فناوری و دفتر سورنا ستاری چنین ادعایی را رد کرده و تاکیدداشتند که برهان مبین برای این توانسته بدون انجام تشریفات چنین قراردادی ببندد که۲ میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال طلب داشته. عادل فرمول جالبی هم برای اینقرارداد داشت و می گفت آن موقع بازی ها کلا ۲ تا ۳ هزار هوادار داشته و فدراسیونفکر کرده شاید بعد ۱۱ سال تازه به این شرکت سودی برسد اما یکباره همه چیز عوض شدهاست!

بیش از ۳۰ دقیقه عادل فردوسی پور و علی کفاشیاندرباره این پرونده حرف زدند و عادل زیر بار توجیهات کفاشیان نمی رفت و کفاشیان هممدام تاکید داشت فدراسیون با معاونت فناوری ریاست جمهوری طرف بوده اما آنها اگراین شرکت را به بخش خصوصی واگذار کردند و به ما اطلاع ندادند ، مرتکب تخلف شدهاند.

کفاشیان البته در ادامه حرف هایش پذیرفت که رویبهره بردار نظارت نکرده است. اینکه فردوسی پور وقتی می گفت ارقام سرمایه گذاریبرهان مبین با واقعیت نمی خوانده را پذیرفت و این بخش تنها جایی بود که دو طرفدرباره اش اتفاق رای داشتند.

کرمی مشاور سورنا ستاری روی خط ۹۰ آمد و ادعاهایکفاشیان را تکذیب کرد . بار بعد که کفاشیان روی خط آمد خیلی تند تر حرف زد و گفتچرا معاونت فناوری ۴.۵ میلیارد تومان شرکت برهان مبین را فروخته است. او گفت این۴.۵ میلیارد تومان کجاست که الان مثلا به ما می گویید که ۲ میلیارد تومان ماکجاست؟ به شما چه!

کفاشیان اصرار داشت هر اتفاقی افتاده در معاونتفناوری ریاست جمهوری رخ داده است و عادل هم درباره جعل سند سخن گفت و کفاشیانتوضیح داد:«وقتی فدراسیون فوتبال فهمید این شرکت به شرکت جدیدی واگذار شده است ،ما به معاونت اعتراض کردیم که چرا مدیر شرکت عوض شده و آقازاده یکی از مسئولانقبلی آمده است. اتفاقا ما افتادیم دنبال این ماجرا» عادل هم در ادامه گفت نهادهای نظارتیافتادند در این باره و تخلفات مشخص شده است.

کفاشیان در پایان قول داد این پرونده را پیگیریمی کند و خبر قطعی درباره نتیجه اش می دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.