مالک جدید باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: حمایت از تیم ماشین سازی تبریز وظیفه من در قبال شهر و کشورم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، محمدرضا زنوزی مطلق امروز در جمع بازیکنان، کادرفنی و اجرایی باشگاه ماشین سازی با بیان اینکه هرچه داریم از لطف خداوند متعال است، اظهار کرد: وظیفه من است که اگر کاری از دستم بر می آید، برای شهر و کشورم انجام بدهم و این را یک بدهی برای خودم می دانم که باید برای کشورم ایران و شهرم تبریز ادا می کردم.

وی خطاب به کادرفنی و بازیکنان ادامه داد: در این راه شما نیز باید چنین دیدگاهی داشته باشید و مثلا بازیکنان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم خودشان پیشرفت کنند و هم تیم را به موفقیت برسانند.

مهندس زنوزی در ارتباط با چگونگی انتقال امتیاز و مالکیت ماشین سازی به وی، عنوان کرد: رسول خطیبی به عنوان سرمربی ماشین سازی، از سر دلسوزی حرف های دردآوری از این تیم به من زد و من در این رابطه با آقای ششگلانی صحبت کردم و اعلام آمادگی کردم که ماشین سازی را بگیرم و خوشحالم که ماشین سازی پس از چند سال از اجاره نشینی درآمد و سر و سامان گرفت.

وی افزود: امیدوارم ماشین سازی امسال لیگ برتری شود. من خواسته بازیکنان و هواداران را برآورده کردم و امیدوارم بازیکنان نیز خواسته من را که صعود به لیگ برتر است، برآورده کنند.

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص هواداران این تیم گفت: ماشین سازی همانند تراکتورسازی یک تیم پر هوادار است و در استان هواداران بسیار زیادی دارد و بازیکنان باید تلاش کنند تا دل ما و دل این هواداران را شاد کنند.

وی در خاتمه گفت: ماشین سازی تیم بزرگی است و باید به جایی برسد که مستحق آن است. انتظارات از این تیم هم بالا است و من امیدوارم که بازیکنان بتوانند این انتظارات را برآورده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.