مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول است و برای این مسئله می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی شریفی در لیگ شانزدهم و هفدهم از مهره‌های خوب و تاثیرگذار تراکتورسازی بوده که توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

شریفی بعد از کسب اولین پیروزی لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: در مورد پیروزی مقابل نفت تهران صحبت می‌کنی؟

بازی خیلی خوبی بود. در بازی‌های قبل با بدشانسی نتیجه نگرفتیم. همین مسئله باعث ایجاد فشار روی بازیکنان شده بود. با یک بازی منطقی توانستیم نفت تهران را شکست دهیم. این پیروزی با کمک هواداران و تدابیر کادرفنی به دست آمد و حالا به دیدار مقابل سایپا که اهمیت بیشتری دارد فکر می‌کنیم.

فارس: بازیکنان جوان در ترکیب تیم جا افتادند؟

بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم. این بازیکنان قدر پیراهن تنشان را می‌دانند. در آینده از این بازیکنان بیشتر می‌شنوید. وقتی فصل تغییر می‌کند شروع کار با سختی‌هایی هراه هست. خدا را شکر این بازیکنان خیلی زود جا افتادند و توانستند به ما کمک کننند. جوانان ما الان جزو بهترین‌های تیم هستند و اگر خودشان را باور داشته باشند می‌توانند شرایط بسیار خوبی پیدا کنند و آینده خوبی داشته باشند.

فارس: خودت چه زمانی گلزنی را شروع می‌کنی؟

در تیم ما تاکتیک به شکلی است که برای همه موقعیت ایجاد می‌شود. شرایط خیلی دشوار است در این چند بازی بیشتر شرایطی داشتم که در امر گلسازی شرکت کنم. در این بازی تلاش می‌کنم تا گلزنی هم کنم اما مهمترین موضوع پیروزی تیم است و اینکه چه کسی گل می‌‌زند اهمیتی ندارد. امیدوارم مقابل سایپا پایم به گلزنی باز شود.

فارس: به نظر می‌رسد هواداران با شرایط تراکتورسازی کنار آمدند و بعد از باخت هم به تشویق تیم‌ می‌پردازند؟

هواداران ما همیشه درک بالایی داشتند. خصوصیت بارز هواداران تراکتورسازی شعار عیبی یخ است. این مسئله امسال نمود بیشتری دارد. هواداران مشکلات ما را می‌دانند و درجریان هستند که نتوانستیم بازیکن بگیریم. بازیکنان با غیرت خود کار می‌کنند و هواداران این مسئله را می‌دانند و همین موضوع به ما دلگرمی می‌دهد.

فارس: هدفگذاری تراکتورسازی برای لیگ هفدهم چیست؟

این همان تیمی است که فینالیست جام حذفی بود. چند جوان به تیم اضافه شدند. می‌توانیم در بالای جدول قرار بگیریم. هدف ما قرار گرفتن در جمع چهارم تیم بالای جدول است و برای این مسئله می‌جنگیم.

فارس: امسال پیراهن شماره ۴۷ را می‌پوشی در این مورد صحبت کن.

همه میدانند که انسان دارای ۴۶ کروموزم است. برخی افراد به دلایل تغییرات ژنتیکی دارای ۴۷ کروموزم هستند. برای این افراد و برای شادی دلشان این شماره را به تن کردم. چند دوست با این شرایط دارم که به آنها علاقه زیادی دارم. به این دوستانم قول دادم امسال پیراهن شماره ۴۷ را به تن کنم. امیدوارم بتوام با گلزنی آنها را خوشحال کنم. آنها یک تیم دارند که جهانی است. برای اولین بار این تیم تشکیل شده که کیفیفت خوبی هم دارند.

فارس: این هفته با سایپا بازی دارید که فرزاد حاتمی هم به دلیل محرومیت غایب است؟

حامی مقابل نفت تهران هم غایب بود. محمدرضا آزادی بازیکن جوان تیم‌مان در بازی با نفت خیلی خوب کار کرد. او اگر از حاشیه دوری کند و به خودباوری برسد می‌تواند پیشرفت زیادی کند. اکثر بازیکنان جوانمان با این شرایط می‌توانند موفق شوند. مصدومیت، محرمیت، سه اخطاره شدن برای همه رخ می‌دهد بازیکنان جوان باید آماده باشند تا با به وجود آمدن چنین فرصتی از این مسئله برای تثبیت توان خود استفاده کنند. الان حاتمی محروم است و باید سعی کنیم جای خالی او را پر کنیم و تیم را حفظ کنیم. مثل بازی قبل باید بیشتر تلاش کنیم. نبودن چند بازیکن باید باعث شود که بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

فارس: بازیکنان تراکتورسازی به چمن ورزشگاه یادگار امام انتقاد زیادی دارند.

ابتدا فکر می‌کردم پای من به زمین گیر می‌کند. مقابل پرسپولیس تک به تک شدم و نتوانستم ضربه آخر را بزنم. صحنه‌ای که برای محمد ابراهیمی اتفاق افتاد و همین بازی با نفت تهران زمین کیفیت خوبی نداشت. نمی‌دانم چه بلایی سر این زمین آمده است، پا دائم در چمن گیر می‌کند و انگار چمن پارک است. آن زمان که سپاهان بودم وقتی با تراکتورسازی بازی داشتیم می‌گفتیم چمن یادگار بهترین زمین ایران است اما الان زمین خیلی خشک است و واقعا زمین اذیت می‌کند.

فارس: سربازی‌ات نیم فصل یا در پایان لیگ به پایان می‌رسد؟

از این مسئله اطلاعی ندارم و مسئولان در جریان این موضوع هستند. باید دید خدا چه می‌خواهد. فعلا زود است که در این مورد صحبت کنیم. مسئولان دو باشگاه (سپاهان و تراکتورسازی) و نظام در جریان این موضوع هستند و هر کجا توافق کنند بازی می‌کنم. مهم این است که در هر تیمی باشم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم و با تمام توان بازی می‌کنم.

فارس: یعنی خدمتت در نیم فصل به اتمام می‌رسد؟

زمان دقیق را مسئولان می‌دانند. خیلی‌ها می‌گفتند آخر لیگ شانزدهم به اتمام می‌رسد که اینطور نشد. مسئولان در این مورد اطلاع دارند و به موقع همه چیز اعلام می‌شود.

فارس: و صحبت پایانی.

از هوادارن تشکر می‌کنم. امیدوارم آنها به حمایت خود از باشگاه ادامه دهند و در ادامه مسابقات بتوانیم با کسب نتایج خوب دل آنها را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.