مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: حضور تیم پارس جنوبی در رده دوم جدول در انتخابم تاثیرگذار بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرارسلان مطهری پس از پیوستن به تیم پارس جنوبی اظهار داشت: ۲-۳ پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشتم که بعد از مذاکره با مسئولان پارس جنوبی فهمیدند این تیم از نظر جایگاه و بازیکن شرایط خوبی دارد. بازیکنانش انگیزه زیادی دارند که باعث موفقیت تیم شده‌اند. سرمربی خوبی مثل تارتار دارد که با ایشان هم صحبت کردم و از نظر فنی هم با ایشان توافق و تفاهم داشتیم. سپس با مدیریت باشگاه صحبت کردم. از نظر مالی هم به این باشگاه به توافق رسیدیم. امیدوارم فصل خوبی با این تیم پشت سر بگذاریم.

وی در مورد اینکه ظاهرا دنبال بازی در خارج از کشور بودی، گفت:‌ ۳ ماه صبر کردم و پیشنهادات را بررسی کردم. یک پیشنهاد خوب داشتم که متاسفانه ویزا برایم صادر نشد و در نهایت تصمیم گرفتم بمانم و به پیشنهاد پارس جنوبی که بهترین پیشنهادم بود، پاسخ مثبت دهم. پارس جنوبی یکی از باشگاه‌های باثبات ایران است.

مطهری در مورد اینکه از شهر جم شناخت دارد یا نه، گفت:‌از این شهر شناختی ندارم فقط می‌دانم خیلی گرم است. از این شهر خیلی تعریف شنیده‌ام که مردمان فوتبال دوستی دارند و می‌توانند در هر بازی ما را کمک کنند. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کادر فنی و مردم را بدهم و روزهای بهتری در فوتبال خودم ببینم و برای شهر جم آبروداری کنم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد شرایطش گفت: تمرین داشته‌ام. هدف دیگری را دنبال می‌کردم. بیشتر برای ایران باشگاه خارج از کشور هم مهم بود که آمادگی جسمانی خوبی داشته باشم.

وی در مورد رقابت با آلویس‌ نانگ گفت: یکی از دلایلی که نانگ توانسته در پارس جنوبی خوب گل بزند هم تیمی‌هایش هستند. وقتی من هم به تیم اضافه شوم تمام تلاشمان را می‌کنیم که تیم موفق شود. اولین تلاشم برای موفقیت تیم است و بعد از آن نیم‌نگاهی به گلزنی دارم. اگر مهاجمی بگوید به گل زدن فکر نمی‌کند، دروغ گفته است. اما تمام تمرکزم را روی گل زدن نمی‌گذارم بلکه می‌خواهم تیم موفق شود تا بهترین عملکردمان را به جای بگذاریم.

مطهری در مورد اینکه جایگاه دوم پارس جنوبی در انتخابش تاثیر داشته و به حضور در جام جهانی فکر می‌کند یا خیر،‌گفت: اگر هدف بگذاریم باید برایش تلاش کنیم. دومی پارس جنوبی در انتخابم تاثیر داشت. یک تیم اتفاقی نتیجه نمی‌گیرد و اتفاقی به لیگ برتر صعود نمی‌کند. دلایل موفقیت تیم می‌تواند بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه و حمایت آنها باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.