مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شناختی که از منصوریان و کادر فنی‌اش داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به منصوریان فرصت بدهیم و ماندنش بستگی به نتایج تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید رضا افتخاری بعد از خروج از نشست هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:لغو جلسه رور گذشته هیات مدیره به این دلیل بود که جلسه دیگری داشتم در مورد اسپانسر باشگاه که بسیار مهم بود و در نهایت هم تصمیم گرفته شد حامی باشگاه شرکت ایرانسل شود.ما یک هفته در این مورد بحث داشتیم تا به جمع‌بندی برسیم.

وی افزود:ما در سال گذشته در مورد نحوه امضای قرارداد مشکلاتی داشتیم که مثلا پول مستقیم به حساب باشگاه نمی‌آمد اما حالا قرار است پول مستقیما به حساب باشگاه واریز شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در نشست امروز با آقای منصوریان صحبت کردیم و او هم برنامه‌های خود را به ما ارائه کرد.اعضای هیات مدیره هم سوالاتی داشتند که منصوریان به آنها پاسخ داد. بعد از رفتن منصوریان از جلسه ما باید به جمع بندی می‌رسیدیم که با توجه به شناختی که از منصوریان و کادر فنی اش داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به منصوریان فرصت بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا کی به او فرصت می‌دهید گفت: این به نتایج تیم بستگی دارد.بعد از نتایج تیم در هفته‌های اخیر یکسری اعتراضات وارد شد که البته همه آنها وارد نبود چون منصوریان مقصر نبود. در هفته اول به خاطر اشتباهات داوری و محرومیت بازیکنانمان نتایج خوبی نگرفتیم و امروز هم تصمیم گرفتیم او به کارش ادامه بدهد.سال گذشته هم استقلال همین شرایط را داشت اما دیدید که دربی را بردیم و حتی به مرحله حذفی مسابقات آسیایی هم رسیدیم.

افتخاری تاکید کرد: من مطمئنم استقلال امسال نتایج بهتری می‌گیرد چون بازیکنان بهتری نسبت به پارسال داریم. خوشبختانه با قراردادی که امروز بستیم می‌توانیم قبل از بازی با پدیده به بازیکنان پیش پرداخت اول را بدهیم چون از زمان انعقاد قرارداد بازیکنان تا امروز پولی به آنها نداده بودیم.نمی‌خواهم وارد یکسری مشکلات تیم بشوم اما در هر صورت امروز این مشکل حل شد.

مدیرعامل استقلال در خصوص تقویت کادر فنی گفت: این کادر فنی سال قبل تقویت شده است. ما سال گذشته بهتاش فریبا را به کادر تیم اضافه کردیم و امسال هم مورت به تیم ما آمده است.ضمن آنکه منصوریان قبلا خودش در نفت تهران نتایج خوبی گرفته و در استقلال سال قبل هم عملکرد مثبتی داشته است.من ایرادی نمی‌بینم که به ترکیب فنی تیم دست بزنم.ما در این هفته ها به جز محرومیت‌ها و بحث داوری بحث مصدومیت های بازیکنان را هم داشته‌ایم که فکر می‌کنم تا ۲۰ روز آتی مصدومان ما هم به تیم برگردند.فکر می‌کنم بعد از تعطیلات لیگ ترکیب تیم ما کاملا یکدست شود.

افتخاری در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در اوایل فصل خوب نتیجه نمی‌گیرد گفت: نمی‌خواهم قضاوت کنم ولی ما امسال با یارگیری نقاط ضعف تیم را برطرف کردیم.فرق امسال و پارسال تیم ما بازیکنانی است که به تیم اضافه شدند.

وی در مورد اسپانسر باشگاه گفت: رقم اسپانسر افزایش پیدا کرده و ما هم باید فعالیت کنیم تا رقم دلخواه‌مان را کسب کنیم. هرچه حمایت هواداران بیشتر شود درآمد ما بیشتر خواهد شد. ۳۰۹۰ سرجایش هست اما با ایرانسل قرارداد بسته‌ایم تا ظرفیتش افزایش بیشتری پیدا کند. هرچه هوادار بیشتر حمایت کند درآمد ما هم بیشتر می‌شود و روی تیم تاثیرگذار است.

افتخاری در مورد برگزاری دربی آلمان در شهریور اظهار داشت: ما به صورت کتبی به اسپانسر باشگاه اعلام کردیم که آماده برگزاری این مسابقه هستیم تا امروز خبری به ما داده نشده و پرسپولیس موافق این بازی نیست و به طور کتبی و قطعی به اسپانسر پاسخی نداده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شکایت مگویان به فیفا گفت: من با اختر صحبت کردم و قرار شد در فرصتی مناسب توافق کنیم و یک ماه به مگویان مهلت دادیم که او تیمی را پیدا کند اگر تیمی پیدا نکرد برای توافق باید مبلغی به او بپردازیم. رقم قرارداد مگویان زیاد است اما برای توافق رقمی کمتر از مبلغ قراردادش می‌دهیم. با مگویان مشکل حاشیه‌ای نداشتیم او بازیکن با اخلاقی بود و از نظر بازی و تمرین مشکلی نداشتیم با مدیر برنامه‌هایش هم صحبت کردیم که به توافق نهایی برسیم و رضایتش را جلب کنیم تا کار به شکایت نکشد. در گذشته دلیل شکایت بازیکنان به فیفا این بود که ما(منظورم مدیران وقت باشگاه هستند.) پاسخگو نبودند و گرنه کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

وی در مورد شکایت بازیکنان به ای اف سی گفت: آندرانیک و رضایی از طریق وکیل‌شان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشتند. البته کنفدراسیون در این مورد تصمیم گیری نمی‌کند و در نهایت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون باید تصمیم بگیرند و جلسات متعددی داشتیم و برنامه امسال ما این است که بخشی از مطالبات را بپردازیم.

افتخاری در مورد شایعه حضور مربی خارجی در استقلال گفت: صحبتی با هیچ مربی نداشته‌ایم و این مسایل در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

مدیرعامل استقلال در مورد دلیل غیبت قریب در هیات مدیره گفت: با قریب مشکلی ندارم. شاید ایشان به دلیل گرفتاری شغلی شان در جلسات شرکت نمی‌کنند و ۴ جلسه است که به هیات مدیره نمی‌آیند این مسایل را از خودش بپرسید. ما ایشان را به صورت کتبی دعوت کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.