عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: منصوریان بچه همین باشگاه است و نباید نابودش کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد قراب پس از جلسه هیات مدیره با منصوریان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا حرف‌های منصوریان را شنیدیم و او مشکلاتش را گفت و بعد هم ما مسایل را بیان کردیم و ضعف‌هایی که در تیم بود را عنوان کردیم. منصوریان هم قول داد که تیم از بازی بعد حتما نتیجه بگیرد. هیات مدیره هم حمایت لازم را از سرمربی انجام می‌دهد و و تیم روی دور خوبش قرار می‌گیرد.

وی در مورد اینکه اگر تیم نتیجه نگیرد وضعیت منصوریان چه می‌شود، گفت: سال‌ها بازی می‌کردم و این حرف‌ها درست نیست. اینکه شرط و شروطی برای مربی بگذاریم. منصوریان از خانواده استقلال است. هواداران انتظار دارند اما مگر منصوریان بدش می‌آید تیم نتیجه بگیرد؟ همه ما از نتایج ناراضی هستیم. اما اینکه بگویید اگر تیم نتیجه نگیرید چه می‌شود، قشنگ نیست.

قراب در مورد اینکه هواداران کاسه صبرشان لبریز شده اظهار داشت: کاسه صبر ما لبریز نمی‌شود همه ما مال این باشگاه هستیم. نباید بخاطر یک بازی منصوریان از تیم جدا شود. شاید او بازی سه شنبه را ببرد و دو بازی بعد را ببازد. آن موقع هم باید بگوییم کاسه صبر هواداران لبریز شده است. در فوتبال باید نتیجه گرفت و فوتبال بدون نتیجه قشنگ نیست. الان سرمربیان نیاز به حمایت دارد. زمانی که پرویز مظلومی و پورحیدری خدا بیامرز هم بودند همین حمایت را از آنه کردم. هیچکس از باخت راضی نیست. از هواداران می‌خواهم مسایل پنجشنبه را فراموش کنند و سه شنبه برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند. بابت اتفاقات پنجشنبه هم من از آنها عذرخواهی می‌کنم.

عضو هیات مدیره باشگاه در مورد کاستی‌هایی که منصوریان گفت چه بوده اظهار داشت: او گفت زمین تمرین خوب ندارد. ورزشگاه ثابت ندارد و بازیکنان پولی نگرفته اند این بازیکنان هنوز پولی نگرفته‌اند و بدون پول بازی می‌کنند. انشالله بعد از بازی با پدیده ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی در مورد دربی شهریور در آلمان گفت: این مساله را نشنیده‌ام و شاید از طریق رسانه‌ها مطالبی مطرح شده است اما من چیزی نشنیده‌ام.

قراب در پایان تاکید کرد: منصوریان بچه استقلال است و نباید نابودش کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )