عضو هیئت مدیره استقلال گفت: با توجه به شناختی که از سرمربی داریم می دانیم که او موافق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قراب در پایان جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت علیرضا منصوریان گفت: جلسه خوبی را برگزار کردیم و به یک جمع بندی خوبی دست پیدا کردیم. ما به منصوریان فرصت دادیم تا با آرامش کامل کارش را ادامه دهد زیرا از او شناخت کافی داریم و می دانیم که او می تواند در آینده موفقیت استقلال را تضمین کند.

وی در پاسخ به این سوال که آبی پوشان ۴ هفته است که نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند، گفت: من خودم فوتبال بازی کرده ام و این اتفاقات را زیاد تجربه کرده ام. مطمئن هستم استقلال به روزهای اوج بازخواهد شد و مشکلی این تیم را تهدید نخواهد کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص تغییرات در کادر فنی نیز گفت: با توجه به اینکه از منصوریان حمایت می کنیم به کادر فنی او هم اعتماد داریم ومی دانیم که او در آینده موفق خواهد شد.

قراب خاطرنشان کرد: هنوز در ابتدای راه لیگ هستیم و اطمینان داشته باشیم با بازگشت بازیکنان مصدوم مشکلات استقلال به زودی حل خواهد شد.

وی در خصوص غیبت های مکرر رئیس هیئت مدیره در جلسات نیز گفت: مطمئن هستم قریب گرفتاری های زیادی داشته که نتوانسته در جلسات و بخصوص در این جلسه حضور پیدا کند اما کاملا به کار اشراف دارد و ما با او در ارتباط هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران می خواهم پنجشنبه هفته گذشته را به فراموشی سپرده و روز سه شنبه به ورزشگاه بیایند و از استقلال حمایت کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )