مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تماشاگران تیم ما اگرچه تعدادشان کم است اما هیچ وقت حرف زشتی را در ورزشگاه بر زبان نمی‌آورند.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال گفت: بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و و با تمام وجود برای موفقیت تلاش کردند و در نهایت پیروز شدند. امیدوارم موفقیت‌های تیم سایپا تا پایان فصل ادامه داشته باشد و اکنون ابتدای راه هستیم و خوشحالیم که بازیکنان با هدایت علی دایی موفق شده‌اند.

وی در مورد درگیری تماشاگران استقلال و با هواداران سایپا گفت: تماشاگران تیم ما تعدادشان زیاد نیست اما هیچ وقت همین تماشاگران کم در ورزشگاه حرف زشتی نمی‌زنند. تا امروز هیچ کس از هواداران تیم سایپا توهینی نشنیده است. متاسفم که آن اتفاق‌ها در ورزشگاه رخ داد آن هم در روزی که سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن بود و شماری از آنها نیز در ورزشگاه حضور داشتند و حیف شد که با حضور این مردان سرافراز چنین شعارهایی سر داده شد. این مردان به اسارت رفتند تا ما آزاد باشیم و آن موقع در حضورشان چنین رفتارهایی در ورزشگاه انجام شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد شعارهایی که علیه محمد عباس‌زاده بازیکن تیم سایپا داده شد و اینکه باشگاه اقدامی در این زمینه انجام خواهد داد یا نه، گفت: تاکنون هر باشگاهی اقدام کرده هیچ نتیجه‌ای نگرفته است. متاسفانه سال‌هاست که شاهد رفتار زشت عده قلیلی از تماشاگران در ورزشگاه ها هستیم. با جرایم نقدی و برگزاری بازی بی‌تماشاگر دردی از این مشکلات درمان نمی‌شود.

درویش در مورد بازی با تراکتورسازی گفت: میزبان تراکتورسازی هستیم و این مرتبه بازی در ورزشگاه دستگردی انجام می‌شود. تراکتورسازی اگرچه در سه هفته اول لیگ خوب نتیجه نگرفته اما تیمی قدرتمند است و فقط بدشانسی باعث شده که به حقش نرسد با این حال با حضور علی دایی تیم سایپا در همه بازی‌ها برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کند زیرا او با روحیه‌ برد در هر مسابقه به میدان می‌رود و این روحیه‌اش را هم به تیم و بازیکنان منتقل کرده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه بازیکن جدیدی جذب خواهد شد یا نه اظهار داشت: تا امروز علی دایی درخواست جذب بازیکن دیگری را به ما نداده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.