عصر امروز تاتنهام در حالی به مصاف چلسی ناخوش احوال این روزها می‌رود که برای اولین بار به جای وایت‌هارت‌لین، در ومبلی پذیرای دربی لندن شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هنوز ۴ ماه نگذشته از خون به پا کردن کونته مقابل پوچتینو، وقتی چلسی تاتنهام را با ۴ گل از جام حذفی بیرون انداخت.

موقع انتقام خیلی زود و در شرایطی که چلسی اوضاع خوبی ندارد فرا رسیده است. آبی‌های قهرمان پس از ۲ باخت مقابل آرسنال و برنلی خیلی راحت در بحران فرو رفته‌ و یک باخت دیگر می‌تواند فشار ناشی از آبراموویچ را شدیدتر کند.

در فصل گذشته، دیدارهای جذابی بین این ۲ تیم برگزار شد. یک بار چلسی با درخشش موزس، پدرو و آزارد پیروز شد و بار دیگر دله‌آلی روند بردهای بی‌شمار کونته را پاره کرد.

اما اکنون، چلسی از چند بازیکن مهم و تاثیرگذار خود محروم است. ادن ازارد به خاطر مصدومیت مچ پا تا هفته آینده دور از میادین است. از طرفی کیهیل و فابرگاس که در دیدار مقابل برنلی از زمین اخراج شدند در این دیدار غایب خواهند بود.

از طرف دیگر، ضمن عملکرد ضعیف «میچی باتشوایی»، شاید موراتا که در دیدار قبل، بعد از ۷ دقیقه پایش به گلزنی باز شد، برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گیرد. به همین علت، برخی رسانه‌ها از حضور محتمل «تیمو باکایوکو»، خرید جدید آبی‌ها سخن می‌گویند. هافبک تدافعی فرانسوی که فصل پیش، عملکرد درخشانی در موناکو از خود نشان داد با ارزش ۴۰ میلیون پوند راهی استمفورد شد تا مراحل خروج ماتیچ را نیز تسریع بخشد.

البته پدرو نیز با مصدومیت مچ پا حضور نامعلومی دارد و به همین علت اگر این ستاره اسپانیایی حضور نداشته باشد، کونته گزینه‌ای دیگر جز باتشوایی را نخواهد داشت.

در خصوص تاتنهام، مهمترین موضوع خط راست دفاعی پوچتینو است.

کران تیریپیر به خاطر مصدومیت از ناحیه قوزک پا حضور نامشخصی دارد. «واکر پیترز» ۲۰ ساله در دیدار قبل مقابل نیوکاسل به میدان رفت که عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت. اما این سوال پیش می‌آید که می‌تواند این جوان مقابل آلونسو و دیگر ستاره‌های چلسی مقاومت کند!؟

دنی رز، مدافع چپ سفیدپوشان نیز تا ماه آینده مصدوم است اما «بن دیویس» حضور مستحکم و قابل قبولی داشته تا نگرانی‌ها برطرف شود.

سایت گاردین، ترکیب تاتنهام را ۱-۳-۲-۴ چیده و عنوان کرده که «ویکتور وانیاما» بار دیگر از روی نیمکت نظاره‌گر بازی «موسی دمبله» و «اریک دایر» خواهد بود.

به گفته این رسانه معتبر انگلیسی، موسی سیسوکو نیز علیرغم عملکرد نه چندان خوب خود در فصل پیش،‌ جای «سون هئونگ مین» را می‌گیرد.

ترکیب احتمالی ۲ تیم در دربی لندن به شرح زیر است:

تاتنهام

دروازه‌بان: هوگو لوریس

مدافعان: واکر پیترز، یان فرتونگن، توبی آلدرویرلد، بن دیویس

هافبک‌ها: اریک دایر، موسی دمبله، موسی سیسوکو، کریستین اریکسن و دله‌آلی

مهاجم: هری کین

چلسی

دروازه‌بان: تیبو کورتوا

مدافعان: سزار آزپیلیکوئتا، دیوید لوییس، آنتونی رودیگر

هافبک‌ها: مارکوس آلونسو، انگولو کانته، تیمو باکایوکو، ویکتور موزس

مهاجمان: پدرو، ویلیان و آلوارو موراتا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.