عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به امکانات و تجهیزاتی که مورد نیاز تیم بوده از نتایج به دست آمده رضایت کامل ندارم و اعضای هیات مدیره هم چنین نظری دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد شکست استقلال مقابل سایپا چیست گفت: من به عنوان عضو هیات مدیره با توجه به امکانات و تجهیزاتی که مورد نیاز تیم بوده از نتایج به دست آمده رضایت کامل ندارم و اعضای هیات مدیره هم چنین نظری دارند.

وی در خصوص اینکه پس چرا افتخاری از منصوریان حمایت کرده است گفت: آقای افتخاری به عنوان مدیرعامل نظرش را اعلام کرده ولی اعضای هیات مدیره نظرشان نظر هواداران است. وقتی هوادار ناراضی باشد قطعا هیات مدیره هم از نتایج استقلال ناراضی است.

زمانی در پاسخ به این سوال که چند نفر از اعضای هیات مدیره از نتایج راضی نیستند گفت: ما در حال حاضر بحث مخالف با موافق نداریم، عملکرد تیم استقلال را تا به اینجای کار در حد استقلال نمی‌دانیم! قرار شده در جلسه هیات مدیره که این هفته برگزار می‌شود گزارشی را به هیات مدیره ارائه کنند و قطعا هیات مدیره بعد از شنیدن توضیحات آنها تصمیم لازم را اتحاذ خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه چه تصمیمی قرار است گرفته شود گفت: ممکن است تصمیم ما حمایت باشد یا تقویت و یا مسائل دیگر،اینها به نظرات هیات مدیره بستگی دارد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر روی نیمکت استقلال وجود دارد یا خیر گفت: این مساله به جمع بندی هیات مدیره بستگی دارد.

زمانی در خصوص اینکه جلسه قرار است قبل از بازی با پدیده برگزار شود یا بعد از بازی گفت: مطمئنا تا چهارشنبه این نشست برگزار می‌شود.

وی در خصوص لغو نشست امروز گفت: افتخاری درگیر جلسه‌ای بود و ما هم درگیر مجلس بودیم ولی بعد از این مشکلی برای برگزاری جلسه نخواهیم داشت.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه چرا قریب در جلسات شرکت نمی‌کند گفت: ما امیدواریم در نشست آینده حضور داشته باشند.

زمانی در خصوص اینکه ظاهرا قریب به حضور پندار توفیقی در باشگاه استقلال انتقاد دارد یا خیر گفت: آقای قریب نقطه نظراتی دارند که قرار شد در جلسه این مباحث مطرح شود.

وی در خصوص برگزاری دربی آلمان هم گفت: پیشنهاد صورت گرفته ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. یکی از اهداف برگزاری این دیدار درآمدهای دو تیم است.

زمانی در خصوص ضرب الاجل AFC به باشگاه استقلال گفت: جلسات زیادی در مورد این موضوع برگزار شده و با توجه به گزارشی که افتخاری به هیات مدیره ارائه کرده به احتمال زیاد این مشکل برطرف خواهد شد. در نشست آتی هم در این مورد بحث خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه دستیاران منصوریان در حد این تیم نیستند گفت: ما هم دغدغه‌ هواداران استقلال را داریم. قطعا نیت ما این است که هوادار استقلال که حدود ۳۰ میلیون نفر است از بازی‌های این تیم لذت ببرند. جا دارد با توجه به حوادثی که در بازی با سایپا رخ داد و تعدادی از لیدرها توهین‌هایی را به هواداران کردند از طرف هیات مدیره عذرخواهی کنم و مطمئن باشید حرمت هوادار استقلال حفظ خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.