سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: کسانی که باید تصمیم گیری کنند و برای فوتبال کشورمان کارهادی

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در گفت و گو با با برنامه فوتبال یک، اظهار داشت: بی دلیل نبوده که سرمربی این تیم مازندرانی شدم. تحقیق خوبی از مردم شهر بابل و خود این تیم انجام دادم. مثل دوران فوتبالم که از فوتبال پایه و پله پله بالا آمدم اکنون هم باید مربیگری را از صفر شروع کنم و اگر لیاقت داشتم به موفقیت هم می‌رسم.

وی در مورد حضور دستیار اسپانیایی‌اش در تیم خونه به خونه گفت: قرار بود او امروز بیاید اما کارهای ورودی‌اش هنوز درست نشده و فکر می‌کنم فردا یا پس فردا بیاید و در خدمت او باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد شناختش از رقابت‌های لیگ دسته یک گفت: شناخت صدرصدی ندارم اما شناخت کافی دارم. اینکه زمین‌ها و تیم‌ها چه شرایطی دارند. در لیگ یک باید همیشه با صدرصد قدرت بازی کنید و اگر یک درصد هم پایین بیایید ممکن است نتیجه نگیرید. این تیم اگر فصل گذشته یکی دو برد دیگر می‌آورد می‌توانست به لیگ برتر برسد اما این اتفاق نیفتاده و باید با تمام توان کار کنیم.

نکونام در مورد جدایی‌اش از تیم ملی گفت: اتفاق‌هایی افتاده که نتوانستم در خدمت تیم ملی باشم. زمانی که روی نیمکت تیم ملی بودم با عشق و علاقه برای موفقیت تیم ملی و پرچم کشورم تلاش می‌کردم. هیچ مشکلی با نظر کی‌روش ندارم و مقصر اصلی این مساله مسئولین هستند. از کی‌روش خیلی چیزها یاد گرفته‌ام او مقصر نیست و سرمربی تیم ملی بوده و همیشه می‌تواند بگوید یک روز نکونام باشد یک روز نباشد. کسانی که باید برای فوتبال کشورمان تصمیم بگیرند و کارهای درست برای فوتبال کشور انجام بدهند خودشان را پنهان کرده‌اند و شاید روزی در این مورد اگر نیاز بود صحبت کنم تا آنها بیایند و جواب بدهند. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق شود و امکانات فوتبال و لیگ کشورمان بهتر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )