تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در شهر جم در حالی با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شد که در ابتدا با یک گل از این تیم پیش افتاده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تمام نفتی و تمام جنوبی هفته چهارم لیگ برتر بین پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان برگزار شد که در این بازی ابتدا تیم میهمان توسط شیمبا به گل برتری رسید و پس از آن جمی‌ها دو بار توسط نورمحمدی و نانگ این گل را پاسخ دادند تا با شکست دادن نماینده آبادان، خود را نیز ۱۰ امتیازی کرده و رده دوم جدول را برای خود حفظ نمایند.

صنعت نفت از ۴ دیدار خود در لیگ برتر دو بار مقابل سایپا در تهران و پارس جنوبی در جم شکست خورده و دو بار هم مقابل استقلال و پدیده در آبادان پیروز از میدان خارج شده است. شاگردان کمالوند در خانه خود ۳ بار در دو بازی گلزنی کرده اند و هیچ گاه در این بازی‌های خانگی دروازه‌شان باز نشده است. اما خارج از خانه گرچه به اندازه بازی‌های خانگی شان گل زده‌اند، اما ۴ بار گل خورده‌اند تا این تیم در خانه و خارج از خانه دو چهره متفاوت داشته باشد.

صنعت نفت آبادان تیمی است که صد در صد بازی های خانگی‌اش را با پیروزی و صد در صد بازی‌های خارج از خانه‌اش را با شکست پشت سر گذاشته است. این تیم شب گذشته هم در شهر جم مقابل پارس جنوبی به میدان رفت و در نهایت تن به شکست دو بر یک داد تا با ۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.