مدافع تیم فوتبال استقلال اظهارداشت: باشگاه می‌تواند بهتر عمل کند اما ما هم با بدشانسی روبرو می‌شویم فقط می‌توانم بگویم شرمنده هواداران هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان منتظری در مورد شکست استقلال مقابل سایپا گفت: به همه شما که تا به این لحظه اینجا حضور دارید خسته نباشید می‌گویم و می‌دانید خیلی عادت به صحبت کردن ندارم اما امروز شرمنده هواداران شدیم، می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و همه چیز خوب پیش برود اما متاسفانه شرایط بد شد، تیم خوبی داریم و مطمئناً روزهای خوبمان می‌رسد، ما سخت کار می‌کنیم ولی متاسفانه بد آوردیم.

وی افزود: صحبتم با هواداران است و از آنها عذرخواهی می‌کنم، حق دارند که ناراحت باشند چرا که جایگاه استقلال اینجا نیست، ما با بدبیاری در اینجا قرار گرفتیم، مطمئناً شانس به ما هم رو می‌کند و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع استقلال در رابطه با اینکه آیا دلیل نتیجه نگرفتن استقلال فقط بدشانسی است، اظهارداشت: ما روند بدی نداریم، به خواسته‌هایمان در زمین رسیدیم اما موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد، باید باهوش‌تر باشیم، می‌توانیم بهتر از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، اگر گل زده بودیم شرایطمان بسیار بهتر بود. بعد از گل سایپا می‌توانستیم بیشتر حمله کنیم و خیلی بهتر باشیم ولی شرمنده هواداران شدیم. در روزی که خوب کار کردیم توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی در رابطه با گلایه‌های مجتبی جباری باشگاه و اینکه هنوز قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است، تصریح کرد: همه چیز به هم مرتبط است اما وقتی بازیکن وارد بازی می‌شود باید برنده شویم. باشگاه‌ها می‌توانند بهتر عمل کنند. ما بدبیاری می‌آوریم، واقعاً شرمنده هستم، روزی که حداقل بتوانیم یک امتیاز بگیریم بازنده شدیم، خود من شرایط بازی نداشتم و نمی‌خواستم به میدان بروم، ۱۸ تزریق به دنده‌ام داشتم و ۹ مسکن خوردم، با ۳۰ درصد به میدان آمدم با توجه به مصدومیت پادوانی فقط به خاطر دل هواداران بازی کردمن، این شرایط پیش آمده اما ما بر می‌گردیم.

منتظری در رابطه با اینکه جباری اعلام کرده استقلال قهرمان می‌شود، اظهارداشت: اگر غیر از این حرفی بزنم اشتباه است چرا که این پتانسیل را داریم، این تیم پتانسیل قهرمانی دارد، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به جایگاه واقعی استقلال برسیم. امروز بد بود و هرچه بگویم بهانه است. روزهای خوب ما هم از راه می‌رسد فقط باید صبر کنیم. من هم می‌دانم جایگاه استقلال آن بالاست.

وی در رابطه با اینکه این نگرانی وجود دارد که فاصله استقلال با صدر جدول زیاد شود و دیگر نتوان این مسئله را جبران کرد، گفت: این حساسیت وجود دارد، این جایگاه مناسب استقلال نیست، ما از ۴ بازی ۴ امتیاز گرفتیم که این خوب نیست. مطمئن باشید شرایط ما بهتر خواهد شد، ما این هفته خوب کار نکردیم اما هفته بعد شرایط بهتر خواهد شد. من بازی‌های سال قبل استقلال را دنبال می‌کردم. ما سال قبل این وضعیت را نداشتیم، موقعیت ایجاد می‌کنیم و فرصت به حریفان کم می‌دهیم و فقط توپ‌هایمان به گل نمی‌رود.

مدافع استقلال در پایان در رابطه با عملکرد داور و پنالتی سایپا گفت: فکر می‌کنم پنالتی درست بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.