بازیکن تیم فوتبال استقلال، گفت: هواداران صبور باشند، قول می‌دهم اتفاقات خوبی با این تیم در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی جباری پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا، گفت: خوب کار می‌کنیم اما در این بازی خیلی بدشانسی داشتیم از اینکه تماشاگران خوشحال به خانه نرفتند ناراحت شدیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی انجام دادیم، تماشاگران صبور باشند این تیم از تیم‌هایی که حتی من با آنها قهرمان شدم نیز خیلی بهتر است. بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد اما متأسفانه فوتبال روی خوشش را هنوز به ما نشان نداده است اما این بدشانسی زیاد طول نمی‌کشد و مطمئن باشید تیم خوبی را در هفته‌های ‌آینده خواهند دید. الان هم خیلی خوب بازی می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره دودستگی هواداران، گفت: باید مشکلات را حل کنیم، دنبال این هستیم هجومی‌تر بازی کنیم امروز موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما متأسفانه به ثمر نرسید از تیم‌ها و بازیکنان دیگر هم سؤال کنید می‌بینید که استقلال تیم خوب است، بهترین تیم لیگ هستیم، هواداران صبور باشند قول می‌دهم اتفاقات خوبی با این تیم رقم خواهد خورد.

جباری تصریح کرد: تازه هفته چهارم است و زود است تماشاگران علیه تیم جبهه بگیرند البته آنها حق دارند ناراحت باشند چون دوست دارند تیمشان نتیجه بگیرد. به ما هم سخت می‌گذرد در رختکن همه ناراحت بودند باید از کادر فنی حمایت کنیم چون نسبت به سال‌های قبل که در استقلال بودم خیلی چیزها عوض شده است و کادر فنی بسیار بهتر کار می‌کنند.

وی درباره بدهی‌های استقلال و اینکه آیا عدم پرداخت به بازیکنان در روحیه آنها تأثیر منفی گذاشته است، گفت بازیکنان اصلاً پولی نگرفتند و فکر نمی‌کنم چنین موضوعی سابقه داشته باشد تنها اتفاق خوب کادر فنی و برنامه‌ریزی مربیان استقلال است اما از زمانی که من رفتم هیچ تغییری رخ نداده و اتفاق مثبتی رخ نداده است. در زمین خوبی تمرین نمی‌کنیم، نمی‌خواهم انتقاد کنم اما باشگاه باید حمایت بیشتری داشته باشد حتی زمین بازی امروز هم در حد لیگ برتر نیست.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: باشگاه باید درآمدزایی کند و از پس مشکلات برآید. نه قراردادها نسبت به ۵، ۶ سال قبل بالا رفته است و نه امکاناتی به تیم اضافه شده است. با این همه طرفدار و پتانسیل استقلال باید امکانات بهتری داشته باشد در فوتبال قطر هر روز رو به جلو حرکت می‌کنند و حق هواداران ما است که از تیمشان توقع داشته باشند اما استقلال چطور می‌تواند با این همه هوادار و پشتوانه بدون امکانات باشد.

جباری خاطرنشان کرد: قسط اول پرداخت‌ها را قرار است تازه بدهند اما ما اهداف بزرگتری داریم، زمان می‌برد اما هواداران مطمئن باشند دل آنها را شاد می‌کنیم چون بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم. قول می‌دهم به زودی جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

وی درباره ناهماهنگی در تعویض او، گفت: دراین خصوص از علی‌ آقا سؤال کنید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا به هواداران قول قهرمانی می‌دهد، گفت: حتماً حتماً.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.