مربی تیم فوتبال استقلال، گفت: سبک بازی تیم را عوض کرده‌ایم و بازی مالکانه که صاحب توپ و زمین است به تیم منتقل کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی چینی بعد از شکست یک بر صفر مقابل سایپا، گفت: بازی خوبی انجام دادیم، سبک بازی استقلال را عوض کرده‌ایم و بازی مالکانه که صاحب توپ و زمین است را به تیم منتقل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سایپا کار خاصی نکرد البته در نیمه دوم روی ضدحمله موقعیت داشتند، ما موقعیت‌سازی کردیم اما متأسفانه موقعیت‌سوزی شد. اگر ضربه غفوری وارد دروازه می‌شد روند بازی عوض می‌شد.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شویم و روزهای درخشانی در انتظار استقلال است تا روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

وی درباره عدم هماهنگی در تعویض قائدی و عصبانیت منصوریان، گفت: قرار بود که این بازیکن وارد زمین شود اما دیدیم که یعقوب بیشتر نیاز است که تعویض شود که منصوریان تعویض را نگه داشت و تغییر دادیم. این طور نبود که عصبانی شود.

چینی درباره دودستگی هواداران، گفت: آنها دلگرمی تیم هستند چه موافقان و چه مخالفان برای ما عزیز هستند اینجا استقلال است با ۲۰ میلیون هوادار و همه برای ما عزیز هستند. از صبح تا شب همه برای موفقیت تیم کار می‌کنیم تا روند رو به رشدی داشته باشد اما متأسفانه بدشانس هستیم. هواداران صبر کنند و در آینده نزدیک نتیجه آن را خواهند دید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )