سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید بگویم که سپاهان جایی است که خاطرات خوبی از این تیم دارم و بخشی از خاطرات خوب زندگی من بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در دربی اصفهان گفت: شهدا نشان داده‌اند که فرزندان غیور کشور ایران هستند و در تاریخ می بینیم که چقدر جوان‌های وطن پرستی داشته ایم که باید به خودمان ببالیم. به خانواده شهید حججی می گویم که قدردان آن ها هستیم و نشان دادند که جوان های غیوری داریم. از استاندار اصفهان هم تشکر می کنم که پیگیر بازی های ذوب اهن در نقش جهان بود و ما از او تشکر می کنیم. درباره بازی فردا هم باید بگویم که سپاهان جایی است که خاطرات خوبی از این تیم دارم و بخشی از خاطرات خوب زندگی من بود. با همه وجود به سپاهان افتخار می کنم و در این چند سال آن قدر که من از نقش جهان انتقاد کردم کسی نکرد. خوشحالم که استادیوم تکمیل شد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن و سپاهان را دوست دارم و باید بگویم اینجا آرامش خوبی دارم چرا که به دور از هر نتایجی کارم را انجام می‌دهم. باید به حضور کرانچار در اصفهان افتخار کنیم و امیدوارم فردا بازی خوبی با عنوان دربی اصفهان صورت بگیرد. حالا اینکه نتیجه هر چه می‌خواهد دربیاید، دربیاید چون آن دست خداست اما ما برای گرفتن ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم. سپاهان تیم خوبی است و برخلاف گذشته خوب هم بازی می‌کند. نقطه قوت این تیم خط هافبک آنهاست که باید ارتباط شان را با سایر بازیکنان قطع کنیم و از نقاط آسیب‌پذیر به آنها ضربه بزنیم.

قلعه‌نویی افزود: درست است که ما از سه بازی ۵ امتیاز گرفته‌ایم که ۲ مساوی هم خارج از خانه به دست آورده‌ایم اما من از نتایج تیم راضی نیستم. در بازی با پیکان می‌توانستیم برنده باشیم و اگر از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم ۳ گل به این تیم بزنیم. هر چند که در اواخر بازی با توجه به اخراج بازیکنمان شانس آوردیم نباختیم. باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم و امتیازها را در اصفهان نگه داریم. بازی داخل یا خارج از خانه هم فرقی نمی‌کند. باید امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم. با همه مشکلاتی که داریم تا اینجا ۵ امتیاز گرفتیم و ۲ کلین‌شیت داشتیم و آمار گل‌های زده ما بد نیست اما باید بهتر باشیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه با سپاهان در پیش‌فصل بازی کردیم و شرایط این بازی چقدر فرق می‌کند، اظهار داشت: بازی‌های پیش‌فصل زیاد ملاک نیست و ما آن را لحاظ نمی‌کنیم. شرایط آنها نسبت به آن بازی فرق می‌کند.

وی درباره اینکه همواره تیم‌های قلعه‌نویی در ابتدای فصل خوب نبودند اما امسال شرایط به نظر می‌رسد متفاوت است، گفت: اینطور نیست چرا که ما در تراکتورسازی از هفته اول مدعی بودیم حتی در کورس قهرمانی هم قرار گرفتیم به طوری که در صدر جدول حضور داشتیم. تا اینکه آن اتفاقات رخ داد و مردم همه چیز را متوجه می‌شوند. اما در ذوب‌آهن چند مسئله وجود دارد و آن اینکه استخوان بندی تیم ما حفظ شده و نقاط ضعف‌مان را برطرف کردیم. عمده مشکل ما این بود که با ترکیب کامل به میدان نرفتیم. چرا که مصدومیت‌هایی وجود داشت و اگر مهره‌های ما برسند تیم متفاوتی را شاهد خواهیم بود.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه ذوب‌آهن ۲ سال است تیم اخلاق می‌شود اما در سه بازی اخیر این تیم دو اخراجی داده، ادامه داد: زمانی که بازیکنی کارت غیراخلاقی بگیرد جای برخورد دارد اما در بازی با گسترش فولاد داوران اشتباه داشتند و در بازی با پیکان هم کارت زرد دوم بازیکنان ما مشکل داشت. متاسفانه برنامه‌ای با من مشکل دارد و این مسائل عنوان می‌شود. ما باید دنبال اخلاق‌مداری باشیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه حدادی‌فر وضعیتش به کجا رسیده، گفت: نگویید بازیکن بگویید یکپارچه آقا. حدادی‌فر بازیکن بامعرفت و اخلاق‌مداری است که می‌تواند مثل ابراهیم صادقی که نماد سایپاست همراه با رجب‌زاده نماد ذوب‌آهن شود. حدادی‌فر پیشنهادات خوبی داشت اما شما بهتر از من می‌دانید او به خاطر ذوب‌آهن این پیشنهادات را رد کرد. به هر حال قسمت او اینطور بوده و باید دعا کنیم او زودتر بازگردد.

وی درباره کرانچار سرمربی سپاهان هم خاطرنشان کرد: من تا جایی که او را دنبال می‌کنم می‌دانم که او سبک خوبی در دنیای فوتبال دارد و در اصفهان هم در سال‌های گذشته زحمات زیادی کشیده است. او مثل برخی مربیان نیست که برای گرفتن یک امتیاز دست به هر کاری بزند و برای تیمش زحمات زیادی کشیده است.

قلعه‌نویی درباره وضعیت چمن و وضعیت ورزشگاه، تصریح کرد: در همه جای دنیا بر اساس تعداد بازی‌ها وضعیت چمن، تغییر می‌کند. ما سال گذشته با تراکتورسازی به اینجا آمدیم و کیفیت زمین عالی بود و فکر نمی‌کنم برای بازی‌های هفته‌ای یک بار مشکلی پیش بیاید. در اروپا بلافاصله وقتی بازی تمام می‌شود چمن را ترمیم می‌کنند.اما ما در زیرساخت‌ها مشکل داریم. تیم ملی کاراته ما در لهستان برای استراحت در ایستگاه مترو می‌خوابد و این در حالی است که ما یک کشور غنی هستیم که نفت و گاز زیادی داریم چرا باید اینطور شود. در سال ۱۳۵۴ ما بازی‌های آسیایی را در تهران برگزار کردیم اما الان باید برای زمین چمن التماس دیگران را انجام دهیم. الان وضعیت زمین‌ها خوب است اما در پاییز و زمستان وضعیت خراب می‌شود و این برای کشوری مثل ایران، خنده‌دار است. من یک ماه در انزلی بودم و تنها دلخوشی مردم این شهر تیم ملوان بود اما حتی یک صندلی به صندلی‌های این ورزشگاه اضافه نشد. تیم بانک ملی، راه‌آهن، هما و دارایی که تیم‌های بازیکن سازی بودند، الان کجا هستند؟‌ آیا ملوان جایگاهش لیگ دسته اول است؟ این مسائل برای کشوری مثل ایران واقعا بد است.

ی در خصوص جریمه ۲۰۰ هزار دلاری عربستان بابت اینکه تیم‌های ایرانی نتوانستند در کشور خودمان از تیم‌های عربستانی میزبانی کنند، تصریح کرد: سر همین موضوع من ۵ هزار دلار جریمه شدم اما یک مدیر فدراسیون پشت من درنیامد. من عنوان کردم ایران امن‌ترین کشور است و چندین مصاحبه هم در همین رابطه انجام دادم و بعد ۵ هزار دلار جریمه شدم. اما از مسئولان فدراسیون کسی چیزی نگفت. حالا ای کاش از این ۲۰۰ هزار دلار جریمه ما را هم بدهند! خوشحالم بعد از ۲ سال حرف من ثابت شد هر چند من به شوخی این حرف زدم و اگر لازم باشد پول هم می‌دهم اما ای کاش آنها کمی معرفت داشتند. کسی به اندازه من در این خصوص مصاحبه نکرد. اما هیچ کسی از من دفاع نکرد و همه برای حفظ صندلی‌شان قایم شدند. بحث من ۵ هزار دلار نیست بلکه حرف من مسائل اعتقادی است که کسی پشت من درنیامد. من برای اعتقادام می‌جنگم و به دنبال پست و مقام نیستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.