تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی برابر نفت تهران داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابل تیم راحتی بازی نداریم و بازی فردا سخت است، البته ما تا اینجای کار نیز خوب بودیم و می‌توانستیم ۵ امتیاز بگیریم.

وی سپس با اشاره به اینکه باید فردا با تمام وجود تلاش کنیم، ادامه داد: امتیازگیری خوبی تا اینجا نداشتیم، نفتی‌ها مشکلات داشتند، اما توانستند چهار امتیاز بگیرند و مقابل تیم ضعیفی قرار نمی ‌گیریم.

گل محمدی با بیان اینکه امیدوارم بازی خوب و رو به جلویی ارائه کنیم، ابراز داشت: اگر در زدن ضربات آخر با تجربه بودیم، حق‌ ما گرفتن پنج امتیاز بود.

وی با تاکید بر اینکه گرفتن سه امتیاز برای ما ضروری است، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای گرفتن سه امتیاز به کار بگیریم، کار ما سخت است ولی حمایت هواداران را داریم و می توانیم موفق شویم.

وی با تاکید بر اینکه کار حاتمی مورد پسند من و باشگاه نبود اما رای خوبی نبود، ابراز داشت: من به بچه‌ های تیمم در طول هفته گفتم که ما ممکن است شکست بخوریم ولی هیچ وقت تسلیم نمی‌ شویم. نبود فرزاد حاتمی هم به این مشکلات اضافه می ‌کند ولی باید با این شرایط کنار بخواهیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه احساس می کنم تغییراتم جواب می دهد، ادامه داد: امیدوارم فردا از موقعیت ‌ها خوب استفاده کنیم و مهم این است که سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان برای گرفتن اولین سه امتیاز باید تلاش کنند، افزود: کیفیت چمن هم راضی کننده است و با تمام وجود تلاش می کنیم.

گل محمدی در خصوص دروازه بان تیمش نیز گفت: گروسیان امسال برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌ رود و نیاز به کسب تجربه دارد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص هواداران تیمش نیز گفت: هواداران تراکتورسازی درک، فهم و شعور فوتبالی‌شان را ثابت کردند و نشان دادند که با تعصب و فهمیده هستند.

وی به تشویق هواداران بعداز باخت تراکتور از استقلال اشاره کرد و گفت: شأن و شخصیت آنها بیشتر از این‌هاست و ما باید بهتر از این‌ها نتیجه بگیریم.

گل محمدی ادامه داد: امیدوارم هواداران فردا به‌ خوبی از ما حمایت کنند که حتماً هم این کار را انجام می‌ دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.