سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: طبیعی است در هر دربی هر حریفی می خواهد بالاتر از رقیب خود باشد ما هم تمام جاه طلبی خود را به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن، گفت: به خبرنگاران خیر مقدم می‌گویم. طبیعی است در هر دربی هر حریفی می خواهد بالاتر از رقیب خود باشد ما هم تمام جاه طلبی خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: مقابل حریفی سرسختی بازی داریم. هدایت ذوب‌آهن در اختیار دوست خوبم و پر افتخارترین مربی ایران امیر قلعه‌نویی است، امیدوارم او بتواند ذوب‌آهن را بار دیگر به روزهای اوج خود برگرداند و شاهد کیفیت بالایی از سوی این تیم باشیم. امیدوارم هواداران دو تیم با همه وجود به ورزشگاه بیایند و حضور مناسبی داشته باشند.

وی در مورد برنامه سپاهان برای بازی فردا خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم هدف من به عنوان کسی که رهبری سپاهان را بر عهده دارد فقط کسب پیروزی است. ذوب‌آهن نسبت به ما شروع بهتری داشته اما خودم به شخصه دوست دارم در این بازی برنده شویم و تلاشمان را می‌کنیم، بازیکنان هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا در این بازی پیروزی به ما برسد.

سرمربی سپاهان در ادامه در پاسخ به این سوال که چه خاطره‌ای از بازگشت به ورزشگاه فولادشهر دارد، یادآور شد: یادم هست دربی در فولادشهر برگزار کردیم که ۲ تیم سطح بالایی از خود به نمایش گذاشتند. این بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید. باز هم می‌گویم ذوب‌آهن نسبت به ما شروع بهتری در لیگ داشته ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم فردا پیروز شویم و میلمان فقط به بردن است.

کرانچار در رابطه با اینکه آیا فردا تغییری در سیستم بازی تیمش به وجود می‌آورد، عنوان کرد: ذوب‌آهن با هدایت امیر قلعه‌نویی تلاش می‌کند با به کار بردن سیستم‌های مختلف نتیجه را به سود خود رقم بزند ما هم تلاش می‌کنیم فضا را در اختیار بگیریم و با ارائه تاکتیک‌های مناسب بازی خوبی ببه نمایش بگذاریم. این مسئله را فردا باید درون میدان مشاهده کنیم. قطعاً فردا تاکتیک‌های مناسبی به کار می‌گیریم و شاید در سیستم‌مان تغییراتی اعمال کنیم و کار مخاطره آمیزی را انجام دهیم باز هم می‌گویم قلعه‌نویی بهترین مربی ایران است ولی امیدوارم فردا ما برنده بازی شویم. در بازی فردا رسول نویدکیا توانسته خودش را به تیم برساند و اولیویرا هم که ۳ هفته غایب بود به شرایط بازی رسیده است. همچنین مروان حسین هم به ایران آمده است. ما از همه بضاعتمان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم برنده بازی فردا شویم.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است فردا از گلر چهارم تیمش استفاده کند و یا اینکه اولویرا که به تازگی به بهبودی رسیده را به میدان بفرستد و آیا در این شرایط دچار مشکل نمی‌شود، اظهار داشت: مخالف نظر مطرح شده از سوی شما هستم. دروازه ضعیف‌ترین حلقه تاکتیکی تیم ما نیست. مهدی صدقیان که از لیگ دسته اول آمده عملکرد بدی نداشته است، رفعتی هم بد بازی نکرده است. اولویرا هم شرایط بازی کردن پیدا کرده و سراسر انگیزه است، تنها در صورتی ما درون دروازه دچار مشکل می‌شویم که همه تیم‌مان از لحاظ تاکتیکی به دستوراتی که به آنها اعلام شده جامه عمل نپوشانند در این وضعیت درون دروازه هم دچار مشکل می‌شویم.

کرانچار در رابطه با مصدومان زیاد تیمش اظهار داشت: در هفته‌های ابتدایی کار تعدادی از بازیکنانمان را به دلیل حضور در تیم ملی نداشتیم. در بازگشت مدتی به آنها استراحت دادیم. در این بین چند تن هم مصدوم بودند به همین خاطر تیم به طور کامل بازیکنانش بالانس بدنی نرسیدند. ما بعد از تعطیلات لیگ برتر که از هفته پنجم آغاز می‌شود این فرصت را داریم تا بازیکنان را از لحاظ تاکتیکی و بدنی به یک سطح برسانیم. تیم ما در فصل جدید ۱۰ بازیکن جدید جذب کرده‌ایم و مدتی طول می‌کشد تا آنها به هماهنگی برسند، در تعطیلات فرصت خوبی داریم تا تیممان را به یک وضعیت مناسب برسانیم.

وی در رابطه با اینکه آیا مروان حسین را به میدان می‌فرستد، گفت: مروان حسین تازه به ایران آمده و ۳ روز است به تیم ما ملحق شده، او پس از اتمام لیگ عراق به ایران آمده و هنوز خستگی آن مسابقات را دارد. بعد از رسیدن به ایران تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و به طور کامل در اختیارمان نبود ما در این شرایط تلاش می‌کنیم او را به شرایط بازی برسانیم و آماده حضور در لیگ کنیم، هنوز نمی‌دانیم مروان حسین را از ابتدا به بازی بفرستیم یا اینکه او را در اواسط بازی وارد میدان کنیم. در کل حضور مروان حسین به ما کمک می‌کند. ما در تیم‌مان مهاجمان خوبی مثل ساسان انصاری، جلال علی محمدی، مهرداد محمدی و غیره را هم داریم که می‌توانند ما را در طول فصل کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقبال بسیار خوبی از نشست خبری سپاهان و ذوب آهن شده و خبرنگاران زیادی در سالن حضور دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.