بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. هر تیمی که در زمین ما بازی می‌کند شرایط بسیار سختی خواهد داشت انشاالله بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

علی دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی فردا مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی فردا بازی بسیار سختی است، صنعت نفت تیم بسیار سرسختی است، بازیکن و مربی خوبی دارد، تیم صنعت نفت را آنالیز کامل کردیم، باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. هر تیمی که در زمین ما بازی می‌کند شرایط بسیار سختی خواهد داشت ان‌شاالله بتوانیم ۳ امتیاز را کسب و دل هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: خیلی ها این بازی را حساس کردند به هر حال تیم ما از بوشهر و صنعت نفت برای آبادان است ولی با توجه به اینکه تیم‌های جنوبی با هم بازی می‌کنند، حساسیت بالایی خواهد داشت، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که با ۳ امتیاز خارج شویم.

علی دشتی در ادامه افزود: ما وقتی که به لیگ برتر صعود کردیم هدفمان از ابتدا این بود که در لیگ برتر جزء تیم‌های بالانشین باشیم، می‌دانیم که در لیگ برتر واقعاً شرایط سختی حاکم است. کادر فنی و اسکلت تیم‌مان را حفظ کردیم، تمام تلاشمان را می کنیم، تا جزء ۵ تیم بالانشین جدول باشیم و سهمیه آسیا را کسب کنیم به هر حال سابقه نشان داده است تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند همیشه در سال اول به مشکل خورده است ولی با همدلی که در تیم ما وجود دارد مطمئناً جزء تیم‌های بالا نشین خواهیم بود.

دشتی در خصوص اینکه آیا فکر می کند به تیم ملی دعوت شود یا خیر، گفت: شرایط خیلی سخت است با توجه به اینکه سال، سال جام جهانی است و مطمئناً همه تلاش می‌کنند که جزء بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باشند. من تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر آقای کی‌روش را جلب کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.