سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: به سیدسیروس پورموسوی گفتم باید حرفمان را مستقیم بزنیم و اجازه ندهیم کسی این وسط موش بدواند.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در مراسم بزرگداشت شهید حججی، گفت: این عزیزان جان خود را کف دستانشان گذاشته‌اند و در راه این کشور تقدیم کردند، آنها با تمام وجود می‌جنگند تا پرچم ایران برافراشته باشد. اینکه ما برای حضور در مراسم این عزیزان ۱۰ دقیقه وقت نگذاریم کار نالایقی است. این عزیزان جان خود را گذاشتند و ما می‌توانیم ۱۰ دقیقه از وقتمان را به حضور در این مراسم‌ها اختصاص دهیم تا کار بزرگ این عزیزان را ارج نهیم تا با خانواده آنها هم همدردی کنیم.

وی افزود: یاد این بزرگواران در قلب ما جای دارد اما بعضی از شهدا خاص هستند و حرفی در مورد آنها نمی‌توان گفت. شهید حججی واقعاً به شکل خاصی به شهادت رسید و همه را یاد کربلا می‌اندازد. وظیفه داشتم به عنوان یک ورزشکار و مربی در این مراسم حاضر شوم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت خط حمله این تیم و اینکه آیا با جذب بازیکنان خارجی این مشکل حل شد، اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان خارجی اضافه شده‌اند و وضعیتمان از این هفته بهتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه سیدسیروس پورموسوی اعلام کرده در مراسم بزرگداشت محسن حججی وقتی بایکدگیر روبه‌رو شدند از او گله کرده است، عنوان کرد: ما با پورموسوی قهر نیستیم، پورموسوی دستیار و کمک من در استقلال خوزستان بود و واقعا انسان خوبی است. ما سال قبل از یکدیگر جدا شدیم و این طور نیست که با هم قهر کرده باشیم. در این بین حرف‌هایی زده شد که به او گفتم دیگر باید مستقیم صحبت کنیم. پورموسوی را دوست دارم، هر دوی ما نماینده خوزستان هستیم و باید پشت یکدیگر باشیم. اگر کسی بین ما اختلافی بیندازد انتظار دارم با یکدیگر به طور مستقیم صحبت کنیم تا این سوءتفاهم برطرف شود. هر اختلافی به ضرر فوتبال خوزستان است پس دوست دارم ارتباط دوستانه باشد و در راستای موفقیت فوتبال خوزستان فعالیت کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه پورموسوی اعلام کرده بعد از برد فولاد مقابل سیاه‌جامگان برای او پیامک تبریک فرستادید و از این اتفاق تشکر کرد، گفت: وظیفه‌‌ام بود به او تبریک بگویم، پورموسوی برایم دوست‌داشتنی است ما باید با هم صادق باشیم و اگر کسی می‌خواهد اختلافی بیندازد نباید اجازه دهیم این وسط موش بدواند. ما باید حرفی که داریم به طور مستقیم بزنیم و اجازه ندهیم کسی حرف ببرد و یا اینکه حرف بیاورد.

ویسی در رابطه با اینکه آیا با دیدار امروز به طور کامل با هم آشتی کرده‌اند، اظهار داشت: اصلاً مشکلی وجود نداشت که بخواهیم قهر کنیم، من اصلاً از پورموسوی ناراحت نبودم و همه می‌دانند فردی نیستم که رفتاری کنم که باعث ناراحتی کسی شود. من از پورموسوی بزرگتر هستم و دوست دارم اگر حرفی به وجود آید خودش به من بگوید. در مور مسأله پورموسوی و بهمن روشنایی هم بهتر است خودشان این موضوع را حل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.