ستاره ایسلندی سوانسی که به یکی از بهترین بازیکنان جزیره لقب گرفته در آستانه انتقال به اورتون قرار دارد تا این باشگاه با خریدهای فوق‌العاده خود فصلی هیجان‌انگیز را رقم زند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اورتون تابستان بسیار گرم و دلچسبی را گذارند. با بازگشت وین رونی کار خود را آغاز کرد و با خریدهای خوبی چون جوردن پیکفورد(ساندرلند)، مایکل کین(برنلی)، ساندرو رامیرز(مالاگا) و دیوی کلسن(آژاکس) یک تیم خوب را بست.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، با توجه به اینکه از چند هفته پیش خبرهایی مبنی بر انتقال «گیلفی سیگوردسون» به گودیسون پارک می‌شد، این ستاره در آستانه ثبت قراردادی ۵ ساله با اورتون است.

این خرید بی شک می‌تواند قدرت آبی‌های مرسی‌ساید را چند پله بالا ببرد و این سوال را در ذهن بپروراند که آیا لسترسیتی جدیدی در راه است!؟

سیگوردسون فصل پیش گرچه در تیم پایین جدول سوانسی قرار داشت اما به یکی از بهترین پاسورهای لیگ بدل شد. نمایش درخشانی از خود نشان داد و حتی به یکی از نامزدهای بهترین بازیکن ماه ژانویه بدل شد.

ارزش انتقال این هافبک ایسلندی ۴۵ میلیون پوند گزارش شده است و با ورود وی به احتمال فراوان «راس بارکلی» شهر لیورپول را ترک می‌کند.

این هافبک انگلیسی به تاتنهام بسیار نزدیک شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.