مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازی استقلال مقابل استقلال خوزستان حدود ۴ هزار تماشاگر داشت بنابراین لزومی ندارد که بازی سایپا مقابل این تیم در ورزشگاه دیگری جز دستگردی برگزار شود.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد محل برگزاری بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: شورای تامین استان تهران با برگزاری بازی ما با استقلال در ورزشگاه دستگردی موافقت کرده و مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد. دیدار استقلال با استقلال خوزستان که دو هفته پیش برگزار شد، حدود ۴ هزار تماشاگر داشت. بنابراین با این تعداد تماشاگر امکان برگزاری مسابقه در ورزشگاه دستگردی وجود دارد.

وی در مورد اینکه نیروی انتظامی موافق برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی است، اظهار داشت: قطعا نیروی انتظامی هم موافق است که شورای تامین با انجام بازی در ورزشگاه دستگردی موافقت کرده است. ما باید برای یک بار هم که شده از حق میزبانی خود استفاده کنیم و بازی در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه دیدار با استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: استقلال تیم پرمهره و بزرگی است که هواداران زیادی دارد و این تیم ریشه‌دار با پیروزی مقابل تراکتورسازی روحیه خوبی هم پیدا کرده است. با این حال ما در این بازی محکوم به برد هستیم با حضور علی دایی انگیزه بازیکنان مضاعف شده است و امیدوارم تماشاگران از دیدن یک مسابقه خوب لذت ببرند.

درویش در مورد اینکه نتیجه بازی را پیش بینی می‌کند یا نه، گفت: محکوم به پیروزی هستیم نتیجه زیاد مهم نیست.

وی در مورد اینکه برای شکست استقلال پاداش ویژه‌ای به بازیکنان سایپا می‌دهد یا نه،‌گفت: بازیکنان ما به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند، پاداش است و تا به حال هم در موردش صحبت نکرده‌اند. آنها دوست دارند با شکست استقلال به کارمندان و دست‌اندرکاران باشگاه سایپا پاداش هم بدهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )