وزیر پیشنهادی ورزش از موافقت با خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها خبر داد و گفت: نباید در این موضوع عجله کرد و باید نظر همه بخش‌ها جلب شود؛ رییس جمهور نیز همین نظر را دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی‌فر در خصوص روند اجرای آیین نامه استخدام مدال آوران ورزشی، گفت: این موضوع در حال انجام شدن است اما برخی از دستگاه‌های اجرایی در اخذ مجوز از سازمان امور استخدامی مشکل دارند از این رو در تلاش هستیم بتوانیم با هماهنگی سازمان مذکور و سازمان برنامه و بودجه موانع را برطرف کنیم.

گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در سفرهای استانی با تقاضاهای بسیاری برای موضوع استخدام مواجه شده است، اظهار کرد: تعداد افراد مشمول این قانون زیاد نیست اما از همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده خواهیم کرد.

در تعیین تکلیف حق پخش تلویزیونی مسابقات به دنبال برد-برد هستیم

وی در خصوص تعیین تکلیف حق پخش تلویزیونی مسابقات در سال اول اجرای برنامه ششم توسعه و ارائه لایحه به مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسات متعددی با حضور مسولان ورزش کشور و رسانه ملی در این راستا برگزار شده است؛ برای تحقق این امر در حاشیه دولت با رئیس رسانه ملی صحبت کرده و خوشبختانه برای تعیین تکلیف دو کارگروه تشکیل شده است. با توجه به جلسات مثبتی که نمایندگان مجلس نیز در این راستا برگزار کرده‌اند امیدواریم بتوانیم به نتیجه مطلوب در قالب برد - برد دست یابیم.

سلطانی فر تاکید کرد: با توجه به همراهی های مجلس شورای اسلامی به نظر می‌رسد تا قبل از پایان سال اول برنامه ششم توسعه لایحه مذکور به نمایندگان خانه ملت ارائه شود.

با خصوصی سازی سرخابی‌ها موافق هستم ولی نباید عجله کرد

وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم با بیان اینکه برای ادامه روند خصوصی سازی نیاز به انجام اقدامات کارشناسی است، تصریح کرد: با خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها موافق هستم اما نباید عجله کرد و باید نظر همه بخش‌ها را کسب کرد؛ البته رییس جمهور نیز همین نظر را دارند تا بتوانیم اداره این باشگاه را به سمتی ببریم که دغدغه تامین منابع مالی روزمره را نداشته باشند و بتوانند کارهای اساسی در فوتبال پایه انجام دهند و در این بین دنبال باشگاه‌داری باشند نه تیم‌داری لذا نیاز به بررسی کارشناسی بیشتر وجود دارد.

وزیر پشنهادی ورزش و جوانان در خصوص کمک مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون تخصیص ٢٧ صدم ٩درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش کشور، به خانه ملت خاطرنشان کرد: حدود ٥٥درصد این مهم در قالب جدول ١٠ ضمیمه بودجه توسط نمایندگان به صورت استانی توزیع شده و با ابلاغ انجام شده به مرور اختصاص می‌یابد؛ مابقی اعتبار درنظرگرفته‌شده به صورت ملی و تملک دارایی و هزینه‌ای باید هزینه شود که در حال انجام مبادله موافقت‌نامه آن هستیم که با تحقق این موضوع در حوزه ورزش گشایش ایجاد خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.