کاپیتان دوم سپاهان گفت: از بازی دیشب فقط یادم هست که در آمبولانس در حالی که حسین فاضلی کنارم نشسته بود، داشتند به من سُرم می‌زدند و حتی یادم نیست چه زمانی و چطور به بیمارستان منتقل شدم!

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان طی ۳ هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هنوز موفق به پیروزی نشده و این در حالی است که عده‌ای از کارشناسان عدم موفقیت تیم اصفهانی در فصل جدید را ناشی از تغییرات زیادی در این تیم و برخی دیگر ناداوری‌های صورت گرفته علیه سپاهان عنوان کرده و این موارد را تاثیرگذار می‌دانند.

سپاهان شب گذشته نیز در حالی مقابل پارس جنوبی متوقف شد که تا دقیقه ۹۱ از این تیم پیش بود اما در لحظات پایانی گل مساوی را دریافت کرد تا باز هم شاگردان کرانچار از کسب نخستین ۳ امتیاز خود در لیگ برتر محروم شوند.

در این دیدار رسول نویدکیا بازیکن محبوب هواداران سپاهان دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه سر شده و به طور موقت حافظه‌اش را از دست داد تا جایی که کادر فنی مجبور به تعویض این بازیکن شد و چه بسا اگر رسول تا پایان در زمین مسابقات حضور داشت شاید نتیجه دیگری برای سپاهان در پایان بازی به دست می‌آمد.

بر همین اساس گفت‌وگویی را با کاپیتان دوم سپاهان در خصوص اتفاقات اخیر و آخرین وضعیت سلامتی وی انجام دادیم که متن کامل آن در زیر می‌آید.

فارس: چه اتفاقی شب گذشته در جریان بازی برایت رخ داد؟

باورتان نمی‌شود اصلا نمی‌دانم و فقط می‌گویند به سرم ضربه خورد و دیگر یادم نیست چه اتفاقی افتاد و چه شد. در حال حاضر فقط یادم هست که در آمبولانس در حالی که حسین فاضلی کنارم نشسته بود، داشتند به من سُرم می‌زدند و حتی یادم نیست چه زمانی و چطور به بیمارستان منتقل شدم!

فارس: حتما از نتیجه خبر داری که در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردید؟

بله در بیمارستان فهمیدم. خیلی حیف شد! نگهبان بیمارستان گفت که در دقیقه ۹۱ گل خوردیم من هم گفتم نمی‌دانم چه می‌گویی و چیزی یادم نبود ولی نتیجه را فهمیدم.

فارس: الان وضعیتت چطور است. سلامتی‌ات را کامل به دست آوردی؟

خوب هستم. دیشب از سرم سی تی اسکن گرفتند و اعلام کردند یک مقدار اعصاب و عروقم تحریک شده و باید ۱۰ روزی به سرم ضربه نخورد و ۴۸ ساعت استراحت مطلق برایم تجویز شد.

فارس: یعنی در بیمارستان بستری شدی؟

خیر ساعت ۳ صبح ترخیص شده و به خانه آمدم و حتی بی‌خبر از تجویز استراحت مطلق، امروز به تمرین رفتم که کرانچار ناراحت شد و فورا به من اعلام کرد برای استراحت به خانه بازگردم.

فارس: یک مقدار هم در مورد شرایط فنی سپاهان صحبت کن.

خیلی سر حال نیستم و نمی‌دانم چه بگویم. 

فارس: به نظر می‌رسد عدم موفقیت‌های سپاهان به تغییرات زیاد در ترکیب این تیم برمی‌گردد.

یکی از دلایل آن همین تغییرات است اما نمی‌توان داوری‌ها را هم نادیده گرفت. من که یادم نیست اما می‌گویند داور یک پنالتی برای ما نگرفت و پنالتی پارس جنوبی هم اصلا پنالتی نبود. ولی داور گلر ما را هم اخراج کرد. فکر می‌کنم یک مقدار اگر در بازی دیشب این اتفاقات نمی‌افتاد بازی را می‌بردیم و شرایط‌مان در جدول بهتر می‌شد. سپاهان تیم بزرگی است و کسب ۲ امتیاز از ۳ بازی اصلا خوب نیست و کرانچار و مسئولان سپاهانی به همراه بچه‌های تیم از این شرایط ناراحت هستند و ان‌شاالله وضعیت بهتر شود.

فارس: داوری بازی چطور بود؟ 

داور بازی آقای سیدعلی بود و حتی در یک صحنه که کمک داور برای سپاهان کرنر گرفت، او دستور پرتاب اوت را داد که وقتی دلیل آن را پرسیدم در پاسخ گفت: من نفر اول میدان هستم و دیدم که توپ از روی پرچم به خارج از زمین نرفت. حتی سرپرست تیم‌مان امروز می‌گفت که داور خودش پنالتی نگرفته بود و کمکش این صحنه را به او پنالتی اعلام کرد. در مجموع یک مقدار ناهماهنگی در بین داوران وجود داشت. 

فارس: طی دو فصل اخیر سپاهان همواره از ناحیه داوری متضرر شده است. این موضوع را قبول داری؟

ناداوری که خیر اما داوران دقت‌شان نسبت به سپاهان در دیدارهای این تیم کم شده است. 

فارس: شاید هم داوران علیه سپاهان سوت می‌زنند تا به نوعی از جو ایجاد شده در فدراسیون که گفته می‌شود توسط اصفهانی‌ها اداره شده، اعلام برائت کنند.

شاید؛ من نمی‌دانم. جزئیات داوری دیشب یادم نیست اما حداقل می‌دانم در بازی با پدیده روی خود من خطا شد که داور نگرفت و گل دوم را خوردیم.

فارس: بالاخره تو کاپیتان هستی یا حسین پاپی؟

حسین یک مشکلاتی داشت که حل شد و الان او کاپیتان است. دیروز هم نمی‌خواست بازوبند را ببندد اما من اصرار کردم که باید ببندد چون ۱۲-۱۳ سال است حسین در این باشگاه برای سپاهان زحمت کشیده است.

فارس: چند سال داری؟

۳۳ سال. 

فارس: پس زود است برای خداحافظی؟

فعلا که این توپ به سرم خورده تا ببینم پس از آن حالم خوب می‌شود یا خیر! (با خنده) 

فارس: به ادامه روند سپاهان در فصل جاری امیدوار هستی؟

بله باید امیدوار بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.