مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در رختکن آبی‌های پایتخت بعد از تمرین چهارشنبه، درباره مسائل مختلفی با آنها صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان تمرین چهارشنبه آبی‌های پایتخت در رختکن بازیکنان حضور پیدا کرد و بعد از گپ و گفتی کوتاه با کادرفنی و بازیکنان به صحبت با آنها پرداخت.

افتخاری در ابتدا ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی گفت: از شما بابت زحمات و تلاش هایتان تشکر می کنم. در بازی با استقلال خوزستان عملکرد قابل قبولی داشتید و تیم برتر به لحاظ فنی بودید. مطمئنم روند پیروزی های استقلال از این هفته آغاز می شود. امیدوارم با زحمات و تلاش های اعضای کادرفنی و بازیکنان و با حمایت هواداران پر شور استقلال از روز جمعه روند پیروزی های استقلال آغاز شود.

وی در ادامه به صحبت درخصوص وضعیت مالی باشگاه پرداخت و گفت: همه تلاش اعضای باشگاه استقلال، حل مشکلات مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان است. ما هرروز به طور ویژه پیگیر این مسئله هستیم و جلساتی برای حل این مشکل داریم. مذاکراتی با چند اسپانسر داشته ایم تا در صورت توافق نهایی قرارداد رسمی امضا شود. ضمن اینکه مذاکراتی هم برای بلیط فروشی مسابقات انجام داده ایم تا در صورت فراهم بودن شرایط به زودی بلیط فروشی بازی های خانگی باشگاه، توسط خودمان انجام شود و درآمدش هم مستقیم در اختیار باشگاه قرار بگیرد. برای حق پخش تلویزیونی مسابقات هم جلسات متعددی در مجلس شورای اسلامی، سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان داشته ایم و پیگیر آن هستیم. همانطور هم که فصل گذشته هم دیدید، توانستیم بخش عمده از پول بازیکنان را بپردازیم. ضمن اینکه طلب بازیکنان خارجی را هم پرداخت کردیم تا پرونده ای در فیفا نداشته باشیم. امسال هم تلاش ما بر همین اساس است تا پول بازیکنان را بپردازیم. هدف و تلاش ما این است تا در اولین فرصت این اتفاق بیافتد.

مدیر عامل استقلال اضافه کرد: ما همه مدارکی که AFC از ما خواسته بود را به صورت مکتوب به نمایندگانشان ارائه دادیم. به صحبت هایی که در فضای مجازی منتشر می شود و اخبار نادرست برخی رسانه ها توجه نکنید. باشگاه استقلال تمامی مدارک مورد درخواست AFC را که از طریق فدراسیون به ما رسیده بود، به صورت مکتوب به نمایندگان AFC تحویل داده و درحال حاضر هیچ نگرانی ای از این بابت برای باشگاه استقلال وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.