کاپیتان و سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با برخی پیشکسوتان این باشگاه خواستار سازماندهی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن امروز شنبه با حضور علی پروین و برخی از پیشکسوتان این باشگاه از جمله حمید جاسمیان، بهروز سلطانی، ضیا عربشاهی، مرتضی فنونی‌زاده، نادر باقری، حسین عبدی، حمید درخشان، ناصر محمدخانی، محمد صادقی و ...برگزار شد.

در این نشست حاضرین در خصوص مسائل مختلف از جمله پروژه های بلند مدت و کوتاه مکدت بحث و تبادل نظر کردند. علی پروین از پیشکسوتان خواست که برای سازماندهی این شرکت جلسات به صورت ماهانه و منظم برگزار شود تا بتوان از این طریق برنامه های مد نظر را پیش برد.

همچنین قرار بر این شد تا یک کارگروه اقتصادی تشکیل شود و تصمیماتی هم درباره سهام این شرکت اتخاذ شد. قرار است کلیه پیشکسوتانی که عضو شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن هستند، هر یک به عنوان سهامدار این شرکت معرفی شوند.

از دیگر مصوبات این جلسه این بود که تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس توسط علی پروین انتخاب و معرفی شده و کادر فنی هم با انتخاب پروین مشخص شود. قرار است این تیم با نام پیشکسوتان پرسپولیس در مسابقات مختلف حضور پیدا کند تا از حضور تیم‌هایی با نام مشابه جلوگیری به عمل آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.