اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با وجود تیم فولاد و هوای گرم اهواز، روز بسیار سختی را در این شهر پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان پنجشنبه‌شب بعد از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز در برابر فولاد خوزستان که یکی از تیم‌های همیشه قدرتمند فوتبال ایران به شمار می‌رود قرار گرفتیم و روز سختی برای ما رقم خورد.

وی افزود: هوای اهواز بسیار گرم است و بازی کردن در این هوا و امتیاز گرفتن کار بسیار سختی است که خوشحالم اکنون با دست‌پر اهواز را ترک می‌کنیم به همین دلیل از بازیکنان تیم خود تشکر می‌کنم چرا که در این هوای سخت باغیرت بازی کردند و جنگیدند.

درخشان ضمن تشکر از سازمان لیگ برتر برای همکاری با تیم نفت تهران به‌منظور شرکت در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: انتظار داریم مشکلات ما روزبه‌روز حل شود تا بتوانیم با تیمی مقتدرتر و کامل رقابت‌های لیگ برتر را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه با شرایطی که تیم نفت دارد، حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی بسیار سخت است، عنوان کرد: ما اکنون با کمبود بازیکن مواجه هستیم و با این شرایط حضور ما در رقابت‌های جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا بسیار مشکل است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و نفت تهران شامگاه پنج‌شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.