سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم باید ۴گل می زدیم. اما به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول ما بهتر بودیم اما در نیمه دوم کلا بازی دست ما بود. اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم باید ۴گل می زدیم. اما به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که در نیمه دوم عالی بودند و موقعیتی به حریف ندادیم. در شب تولد امام رضا ۳ امتیاز گرفتیم و بردیم.

وی درباره صحبت‌های فراز کمالوند سرمربی تیم نفت آبادان که معتقد بود داوری به سود سایپا بوده، افزود: من برای کمالوند احترام قائلم اما او نظرش را گفته و بهتر است ابتدا فیلم بازی را ببیند و بعد این صحبت‌ها را مطرح کند. من درباره داوری حرف نزنم بهتر است. دوست ندارم امسال کلاً درباره داوران حرف بزنم اما هر کسی که فوتبال را بفهمد حتی اگر داور هم نباشد متوجه می‌شود که داور به سود نفت آبادان بیشتر سوت زد تا ما. بازیکنانم در نیمه دوم عالی بازی کردند. ما چند توپ دیگر را گل نزدیم و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد دیگر بحث داوری وجود نداشت. به نظرم اگر من حواسم به تیمم باشد و نقاط ضعفم را برطرف کنم بهتر است تا اینکه بخواهم درباره حاشیه‌ها صحبت کنم.

دایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چقدر به تیم جوانش امیدوار است، افزود: تیم من نیاز به زمان دارد تا شکل بگیرد البته ما بدنسازی سنگینی هم انجام دادیم و یکی، دو هفته دیگر که بدن بازیکنان آزاد شود تیم من خیلی بهتر بازی می‌کند. بازیکنانم در دقیقه ۹۴ به خوبی فعل خواستن را صرف کردند. هیچ کدام از آنها دوست نداشتند بازی امروز مساوی شود. ما هر چه عنصر تهاجمی داشتیم به زمین فرستادیم چون مساوی به درد ما نمی‌خورد. امروز سعی کردیم ببریم و خدا هم کمک کرد تا این برد سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی سایپا درباره فرصت‌هایی که بازیکنانش از دست می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما هنوز ابتدای فصل هستیم و باید مشکلاتمان را ببینیم. قطعاً باید بازی‌ها را آنالیز کنیم تا مشکلاتمان حل شود نباید راحت گل بخوریم و سخت گل بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.