سرمربی‌ امیدهای استقلال گفت: دیدید که تیم پرسپولیس چه جوی در ورزشگاه ایجاد کرده بود اما معتقدم که می‌توانستیم ۴ گل دیگر به این تیم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد نوازی درباره تساوی امیدهای استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی بدی نبود به هر حال ما در خانه حریف بازی می‌کردیم و دیدید که چه جوی هم بر علیه ما درست کرده بودند. به نظرم ما باید ۴ گل دیگر به پرسپولیس می‌زدیم. بالاخره بازیکنان جوان هستند و گاهی شیطنت می‌کنند یا حرف گوش نمی‌دهند و این موضوع کار دست ما داد. دو پنالتی هم برای ما رخ داد که پنالتی اول که نگرفتند از پنالتی دوم که نگرفتند پنالتی‌تر بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها به صحبت استقلالی‌ها با داور معترض بودند افزود: به هر حال آنها بازیکنان ما را می‌زدند و مشخص بود که در این شرایط بازیکنان هم به داور معترض شوند.

سرمربی امیدهای استقلال در خصوص اینکه سه بازیکن امید این تیم با نظر علیرضا منصوریان به بازی امروز نیامدند، اظهار داشت: بالاخره این سه بازیکن با نظر منصوریان نیامدند ولی کارش در تیم بزرگسالان سخت است. بعد از صلاح و مشورتی که انجام شد در نهایت تصمیم گرفته شد که این سه بازیکن به بازی امروز نیایند چرا که به هر حال اولویت با تیم بزرگسالان بود.

نوازی درباره اینکه چرا فاصله زمانی بازی‌ها اینقدر به هم نزدیک است،‌افزود: ما تا تکان می‌خوریم باید بازی کنیم و در این شرایط فرصتی هم برای ریکاوری نداریم. مجبور هستیم پس‌فردا به بازیکنان استراحت بدهیم هر چند که بازی کردن در زمین چمن مصنوعی بازیکنان را دچار مشکل می‌کند چون ضایعاتی بین چمن‌ها است که مضر است. این مسائل رسیدگی می‌خواهد اما آقایان یاد گرفته‌اند که فقط زمین را اجاره بدهند و پول بگیرند. ما فقط بازی می‌کنیم و نمی‌دانم چرا می‌خواهند بازی‌های لیگ را زود تمام کنند. دو بازیکن ما به نام حیدری و نجفی امروز به همراه دو نفر از کادر ما کارتشان صادر شد، من چند بازیکن تیمم را کلا تا به حال ندیدم! بازی‌ها ما به خاطر استقلال جنوب در ساعت ۲ بعدازظهر انجام می‌شد و ما خواستار این شدیم که ساعت بازی‌هایمان به ساعت ۱۷ برسد. ما در زمین چمن طبیعی تمرین می‌کنیم و یا زمان بازی‌هایمان باید عوض شود یا اینکه زمین محل بازی‌هایمان تغییر کند.

سرمربی‌ امیدهای استقلال درباره اینکه از این بازیکنان چه تعداد می‌توانند به تیم بزرگسالان این باشگاه اضافه شوند، افزود: تا جایی که بتوانیم باید از این بازیکنان به تیم بزرگسالان اضافه شود چرا که با این شرایط هزینه هنگفت بازیکنان در ابتدای فصل کاهش می‌یابد، اگر آن هزینه‌ها برای همین تیم‌های پایه استفاده شود، در خرید هنگفت بازیکنان در ابتدای فصل صرفه‌جویی خواهد شد. در استقلال، پرسپولیس و َشهرستان‌ها بازیکنان مستعد زیادی وجود دارد اما دلالی‌ها بازیکنانمان جوان را اذیت می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: دست بازیکنانم بابت بازی امروز درد نکند، همچنین از شما رسانه‌ها ممنون هستم که امروز به اینجا آمدید و بازی را پوشش دادید. امیدوارم نه فقط در این بازی بلکه همه بازی‌های رده‌های پایه را از نزدیک ببینید و پوشش دهید. همین تیم ملی امید متشکل از همین بازیکنان رده سنی است. دیگر بس است که اینقدر به تیم‌های بزرگسال توجه شد باید به تیم‌های پایه توجه شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )