مربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: استقلال تیم بزرگ و پر مهره‌ای است و غیبت چند بازیکن این تیم نمی‌تواند تاثیری در روند آن بگذارد.

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم‌های صنعت نفت و استقلال در هفته اول رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تغییرات زیادی داشته و ما به زمان کافی نیاز داریم تا به آمادگی و هماهنگی کامل در مسابقات برسیم. از عملکرد بازیکنان در دوره تمرینی پیش فصل کاملا رضایت داریم و همه بازیکنان با روحیه و انگیزه تمرینات خود را دنبال کردند و آماده شروع لیگ هستند.

مربی تیم صنعت نفت در خصوص دیدار تیمش با استقلال در هفته اول گفت: حریف ما تیم بزرگ و قابل احترامی است و حتما بازی راحتی پیش روی ما نیست. به جز استقلال حریف دیگری به اسم گرمای هوا داریم. این گرما همانقدر که ممکن است روی کیفیت تیم استقلال تاثیر گذار باشد ما را هم آزار می‌دهد.

وی در خصوص تعداد زیاد غایبان استقلال در این بازی گفت: حریف ما تیم پر مهره‌ای است و بازیکنان خوب و بزرگی هم در اختیار دارد و قطعا غیبت چند بازیکن نمی‌تواند روی روند کلی این تیم تاثیر گذار باشد. آبی پوشان آنقدر بازیکنان خوب در اختیار دارند که جای خالی غایبان شان را پر کنند. ما روی غایبان استقلال حساب نکرده‌ایم بلکه روی نقاط ضعف آنها که به خوبی از آن مطلع هستیم حساب کردیم تا بتوانیم امتیازات کامل را از این بازی خانگی بگیریم.

صاحب جمعی در ادامه افزود: ما در این بازی روی حمایت هواداران مان حساب ویژه‌ای باز کردیم. آنها در این مدت هم نشان دادند که یار دوازدهم خوبی هستند و قطعا در روز دیدار با استقلال هم با حمایت همه جانبه ای که از تیم محبوب شان دارند عرصه را بر حریف تنگ خواهند کرد.

مربی صنعت نفت در خاتمه بیان داشت: امیدوارم که این دیدار زیبا و تماشاگر پسند باشد. از آنجایی که این بازی در هفته اول مسابقات است نتیجه آن قابل پیش بینی نیست، اما ما به دنبال آن هستیم که حداکثر امتیازات را از این بازی خانگی کسب کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )