هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه هنوز راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است، گفت: پیروزی برابر فولاد ما را دچار غرور نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان از هفته اول لیگ هفدهم در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که به یک برد خوب دست پیدا کردیم اگرچه شرایط دو تیم هنوز به ایده آل نرسیده بود اما ما از آمادگی بیشتری برخوردار بودیم و توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: این برد ما را دچار غرور نخواهد کرد زیرا تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده و هزاران اتفاق برای هر تیمی در این مسابقات خواهد افتاد.

امیری در ادامه خاطرنشان کرد: فولاد تلاش زیادی برابر ما انجام داد و چندین موقعیت هم داشتند که مدافعان و دروازه بان ما به خوبی مقابل مهاجمان زهردار این تیم مقاومت کرده و اجازه گلزنی به حریف را ندادند.

وی تاکید کرد: آنچه که من از فولاد در این دیدار دیدم مطمئن هستم آینده بسیار خوبی خواهند داشت و حرف های زیادی برای گفتن ولی همیشه همه تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ دچار افت هستند و این یک مساله طبیعی است ولی کم کم همه به شرایط آرمانی دست پیدا می کنند.

امیری در خصوص مشکلات مالی تیمش نیز گفت: مشکلات همیشه وجود داشته و خواهد داشت و امیدوارم مسئولان باشگاه تلاش خود را به کار ببندند تا این مشکلات در ادامه لیگ و بازی با الاهلی برطرف شود تا بازیکنان با روحیه بهتری تمرینات خود را انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم، این برد را به آنها تقدیم می کنیم و امیدوارم در هفته های آینده نیز کنار ما باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.