سرمربی تیم ارژن شیراز گفت: متاسفانه گوش هیچ مسئولی برای حل مشکلات تیم فوتسال ارژن فارس شنوا نیست.

حمید کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ارژن شیراز در بازی فردا مقابل آتلیه طهران قم گفت: ما فردا بازی سختی روبروی شهروند داریم و از اول هفته بجای اینکه به فکر تمرینات تیم و آنالیز تیم شهروند باشیم، به فکر رفع مشکلات تیم و باشگاه بودیم.

وی در ادامه افزود: به دلیل همین مشکلات ما نتوانستیم تیم شهروند را خوب آنالیز کنیم و تمرکز کافی برای این بازی نداریم، اما به هر صورت ما در لیگ حضور داریم و باید با اقتدار بازی کنیم.

سرمربی تیم ارژن شیراز گفت: در طول این ۴ هفته که بازی کردیم تنها شانسی که داشتیم این بود که سایر تیم‌ها رنگ پیراهن‌شان با ما متفاوت بود. واقعاً دیگر نمی‌دانم چه بگویم و از این صحبت‌ کردن‌ها و گفتن مشکلات خودم دارم خجالت می‌کشم و خسته شدم. مگر می‌شود در یک استانی به این پهناوری مسئولی و یا سازمانی پیدا نشود که حداقل به تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال کمک کند.

کمالی گفت: ما در مسابقات فقط یک دست پیراهن داریم و در حال حاضر مشکلات فراوانی در تیم خود داریم و تا این لحظه هم کادر فنی و بازیکنان فقط به خاطر مردم استان فارس و شخص مهندس کریمی مدیرعامل تیم ارژن شیراز بوده که بدون چشم داشتی ادامه دادیم.

وی گفت: مدیر عامل ارژن در سالهای قبل واقعا به تیم کمک کردند اما امسال کمی مشکلات مالی دارند و از همان روز اول و شروع لیگ از مسئولین درخواست کمک کردند اما گوش کسی در این استان شنوا نیست و تاکنون هیچ کسی سراغی از ما نگرفته است و تنها کمکی که تا این لحظه به تیم شده فقط بحث هزینه ورود ما به لیگ برتر بوده که توسط سازمان ورزش و هئیت فوتبال فارس این مشکل برطرف شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.