مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: کارهای اداری نقل و انتقال مهاجم برزیلی تیم هنوز به طور کامل انجام نشده و او را در اختیار نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بهروز مکوندی در ابتدای نشست خبری ضمن تسلیت درگذشت یکی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان در مورد دیدار تراکتورسازی در هفته اول لیگ برتر گفت: این اولین بازی ما در فصل جاری است همه شرایط تیم را می‌دانیم. ما مشکلات مالی داشتیم و زمانی را از دست دادیم. تعدادی از نفرات از تیم رفته بودند به استقلال خوزستان بازگرداندیم و مابقی استخوانبندی را جوان کردیم. با پتانسیل که در تیم داریم می‌خواهیم شرایط خوبی به وجود بیاوریم. به دنبال جذب بازیکنان دیگری هم هستیم. شرایط خوزستان و باشگاه باعث شده رغبت بازیکنان به حضور در تیم‌های خوزستانی کم شود. می‌خواهیم بازیکن خارجی بگیریم که البته این مسئله بستگی به شرایط مالی باشگاه دارد.

وی در مورد عدم حضور عبدالله ویسی در نشست خبری، خاطرنشان کرد: بابت غیبت ویسی عذرخواهی می‌کنم. از من خواسته شد در خدمت شما باشم و خوشحالم که شما دوستان را می‌بینیم. اگر قصوری شده و مشکلی پیش آمده که ویسی در نشست خبری حضور نیافت از شما عذرخواهی می‌کنم.اگر باز هم این شرایط به وجود آمد و قابل دانستید در خدمت شما هستم اما امروز برای ویسی مشکلی به وجود آمد تا به نشست خبری نیاید.

مکوندی در رابطه با وضعیت تراکتورسازی اظهار داشت: در ابتدای لیگ قرار داریم و شناخت‌مان نسبت به حریفان‌مان کم است. با توجه به مشکلات تراکتورسازی در فیفا نتوانست بازیکن جدیدی جذب کند. البته سرمربی تراکتورسازی برای همه شناخته‌ شده است. یحیی گل‌محمدی را همه در ایران می‌شناسند. ولی نسبت به تراکتور فعلی شناخت زیادی نداریم امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی بار دیگر در مورد غیبت ویسی گفت: اگر من اینجا آمدم از من خواسته شد به اینجا بیایم. برای ویسی مشکلی پیش آمد که نتوانست حضور داشته باشد. او روز گذشته جلسه‌ای با اسدبیگی داشت و او به عنوان اسپانسر جدید باشگاه انتخاب شد. جا دارد از مدیر کل ورزش و جوانان استان هم تشکر کنیم که او در این مدت کنار تیم بود.ویسی به اهواز بازگشته و نیم ساعت قبل کنارش بودم و به من گفت به نشست بیایم. اما این را که او قهر کرده است یا نه من خبر ندارم.

مربی استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت جونیور مهاجم خارجی تیم، اظهار داشت: هنوز کارهای اداری این نقل و انتقال انجام نشده و در بازی فردا او را نداریم.

مکوندی در مورد اسپانسر استقلال خوزستان گفت: در مورد اسمی که قرار است روی پیراهن نوشته شود اطلاعی ندارم و باید از باشگاه سؤال کنید. اما شرکت توسعه نیشکر هفت تپه به عنوان اسپانسر جدید باشگاه انتخاب شده است.

وی در مورد بازیکنانی که از استقلال خوزستان جدا شده و با باشگاه قرارداد دارند، عنوان کرد: وقتی بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد و به تیم دیگری می‌پیوندد اگر باشگاه اولی شکایت کند و رای به آنها داده شود بازیکنان ۴ تا ۶ ماه محروم می‌شود و باید خسارت دهد. ما شکایت کردیم و ای کاش زودتر به این شکاست رسیدگی می‌شد تا حداقل قبل از شروع لیگ تکلیف‌مان را می‌دانستیم و تصمیم جدید می‌گرفتیم. می‌دانم تعداد شکایت زیاد بود اما اگر به صد در صد شکایت‌ها رسیدگی نکردند حداقل می‌توانستند به بیشتر آنها رسیدگی کنند تا خیلی از تیم‌ها تکلیف خود را بدانند و از این طریق به باشگاه‌ها کمک شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.