کارگاه آموزشی روسای دپارتمان‌های داوری فدراسیون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز گذشته در کوالالامپور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارگاه سه روزه روسای دپارتمان های داوری عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز سه شنبه سوم مردادماه در مالزی آغاز شد. برهمین اساس حسن کامرانی فر، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال ایران در این سمینار حضور دارد.

این کارگاه در مورد موضوعات مختلف مانند قوانین اصلاحات بازی، سیستم اضافه شده کمک داور که برای اولین بار قرار است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانی آسیا استفاده شود، در حال برگزاری است.

این سمینار توسط دپارتمان داوران AFC سازماندهی شده و هدف آن تقویت روابط خود با فدراسیون های عضو و همچنین فراهم کردن زمینه برای تبادل اطلاعات در زمینه های افزایش قضاوت در قاره بزرگ آسیا است. برنامه این کارگاه ایجاد یک

شبکه ارتباطی کارآمد با دپارتمان های داوران کشورهای عضو محسوب می شود تا از یک مسیر مشترک در توسعه سازمان داوری، برنامه های آموزشی و امور اداری حمایت کند.

همچنین در این کارگاه همچنین دیدگاه و ماموریت دپارتمان داوران AFC را برای گسترش حمایت از توسعه به فدراسیون های عضو AFC و در نهایت افزایش شمار داوران آسیایی در سطح جهانی مورد تاکید اعضا قرار گرفت.

قرار است در این کارگاه به معرفی آکادمی داوران AFC نیز پرداخته شود که اواخر امسال افتتاح شود. برنامه درسی آکادمی شامل یک برنامه چهار ساله است که شامل توسعه استعداد و آماده سازی داوران بالقوه برای داوران الیت است که فدراسیون های عضو تشویق می شوند کاندیداهای خود را به عنوان بخشی از موسسه آموزشی داوری پیشگام معرفی کنند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.