پندار توفیقی گفت که تیموریان و کاوه رضایی شهرت خود را در استقلال به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی دو بازیکنی هستند که برای گرفتن پول خود از استقلال، دست به دامن کنفدراسیون فوتبال آسیا شده اند و به سراغ این نهاد بین المللی رفته اند. این کار آن ها بازتاب زیادی داشت و تا به حال مدیران استقلال موضع خاصی درباره این ماجرا نگرفته بودند.

اما امروز پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال درخصوص این ماجرا گفت: آندرانیک تیموریان توسط باشگاه استقلال تبدیل به آندرانیک تیموریان شد. خیلی بازیکنان دیگر هم در سایر باشگاه ها هستند که زحمت می کشند اما اسمی از آن ها نیست.

او ادامه داد: طلب ایشان مربوط به سال ۹۲ است. زمانی که دو مدیریت پیشین در استقلال بوده اند. آندو از طریق کمیته انضباطی درباره طلبش رای گرفته. مرسوم است که اگر کمیته انضباطی رای بدهد و باشگاه پول بازیکن را پرداخت نکند، فدراسیون از مطالبات ما در سازمان لیگ این پول را برمی دارد و به بازیکن می دهد.

توفیقی درباره کاوه رضایی هم گفت: درخصوص آقای رضایی هم ایشان یک سال افتخار پوشیدن لباس استقلال را داشتند. او از اسم استقلال معروفیت خوبی کسب کرد. طلبی که مطالبه کرده عدد ناچیزی است که مربوط به آپشن های قرارداد می شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )