مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: باشگاه‌های نظامی حق پرداخت دستمزد به بازیکنان سرباز را ندارند.

مهرعلی باران چشمه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شایعه عقد قرارداد میلیونی برخی بازیکنان سرباز با تیم‌های نظامی گفت: پیش از این به باشگاه‌های نظامی ابلاغ کرده‌ بودیم که با ورزشکاران سرباز قرارداد حرفه‌ای برای پرداخت حق‌الزحمه انجام نشود. البته فدراسیون فوتبال چارچوب‌های قانونی دارد که بازیکنان باید قرارداد داشته باشند با این حال باشگاه‌های نظامی حق ندارند که حقوق کلان به بازیکنان سرباز بپردازند و فقط در قالب پاداش یا تشویق تیم مبلغی به بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی در مورد اینکه مگر می‌شود بازیکنان ملی‌پوش بدون پول در باشگاه‌های نظامی بازی کنند گفت: در چند سال اخیر بازدیدهایی از باشگاه‌های فجرسپاسی و ملوان انجام داده‌ام و ظاهر قرارداد بازیکنان کاملا درست بود و دستمزدی در این قراردادها برای بازیکنان ندیدم. فصل گذشته هم از باشگاه فجرسپاسی بازدید کردم در هیچ کدام قراردادها دستمزدی وجود نداشت. فقط برای پیروزی به بازیکنان پاداش می‌دادند که فجرسپاسی فصل گذشته مدام بازنده بود و فقط برای بقا به آنها پاداشی داده شد.

مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح در مورد شایعه دستمزد میلیونی امید عالیشاه تصریح کرد: عالیشاه فصل گذشته فقط دو بازی برای تراکتورسازی انجام داد و دیگر اجازه بازی هم نداشت و بازی نکرده که پولی گرفته باشد.

باران‌چشمه در مورد وضعیت حضور عالیشاه در فصل آینده گفت: هم باشگاه ملوان و هم فجرسپاسی برای جذب این بازیکن اعلام نیاز کرده‌اند و ما به باشگاه تراکتورسازی گفته‌ایم که این بازیکن سرباز باید بازی کند. آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم قول داده‌اند که به زودی شرایط حضور او را در یکی از این دو تیم فراهم کنند و تا پایان هفته تیم فصل آینده عالیشاه مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.