بازیکن پرسپولیس گفت: این قهرمانی آنقدرها هم راحت نبود اما توانستیم دومین جام را هم برای هواداران بیاوریم با این حال تیم ما یکسری مشکلات داشت که الان از طرف همه می‌گویم که باید مشکلات حل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین ماهینی بعد از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام گفت: گرفتن این قهرمانی آنقدرها هم راحت نبود اما توانستیم دومین جام را هم برای هواداران بیاوریم با این حال تیم ما یکسری مشکلات داشت که الان از طرف همه می‌گویم که باید مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان امشب اینجا آمده تا یک حرف را بزنیم. ما نماینده ایران در آسیا هستیم و به قهرمانی امیدواریم اما مشکلات داریم و همه بازیکنان از شرایط مالی باشگاه ناراحت هستند. پارسال صدایمان به هیچ جا نرسید و به همین دلیل اعتصاب کردیم اما لیگ هم تمام شد و قراردادهایمان ماند و پاداشی هم در کار نبود.

ماهینی گفت: الان هم لیگ در حال آغاز شدن است و ۳۰ درصد قرارداد امسال و ۴۰ - ۵۰ درصد قرارداد پارسال به همراه آپشن‌ها باقی مانده است. ما تیم اول ایران هستیم و دو قهرمانی آوردیم و تنها تیم ایرانی در آسیا محسوب می‌شویم. الان الاهلی و العین بازیکن ۲۰ میلیاردی می‌گیرند ولی ما با ۲۰ میلیارد یک سالمان را سپری می‌کنیم. همه ناراحت هستند و نمی‌دانم این حرف‌هارا به چه کسی باید بگوییم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مشکلات حل شود چون پارسال با اقتدار قهرمان شدیم و با همه وجود برای پرسپولیس بازی کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.