هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه حریفان ما در لیگ قهرمانان هر روز بازیکنان بزرگی را جذب می کنند گفت: ما همچنان درجا می‌زنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ماهینی پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام کشور در برابر نفت تهران گفت: تنها می‌گویم بازی خوبی ارائه کردیم و به قهرمانی دست پیدا کردیم و باز هم دل هواداران را شاد کردیم اما مشکلات ما همچنان پابرجاست.

وی ادامه داد: ما از فصل گذشته همچنان طلبکار هستیم و نمی‌دانیم چه موقع مطالبات ما پرداخت خواهد شد و چه کسی به فکر ما خواهد بود. آیا با قهرمان لیگ کشور این‌گونه برخورد می‌شود؟ حریفان ما در لیگ قهرمانان هر روز بازیکنان بزرگ و گران‌قیمتی را به خدمت می‌گیرند؛ اما پرسپولیس همچنان در مشکلاتش غرق می‌شود و کسی هم پاسخگوی ما نیست.

ماهینی افزود: من به نمایندگی از تمام بازیکنان صحبت می‌کنم و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند؛ آنها همانطور که می‌خواهند ما قهرمان شویم، باید در خصوص مشکلات مالی ما هم سرعت عمل داشته باشند تا مشکلات بازیکنان پرسپولیس هر چه زودتر حل شود.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: هفته آینده بازی سختی برابر فولاد خوزستان خواهیم داشت و باید مسئولان کمک کنند تا مشکلات ما حل شده و تمرکز ما بر روی موفقیت در بازی‌های لیگ باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.