هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای لیگ قهرمانان خواهیم داشت، گفت: مهمترین هدف ما رسیدن به قهرمانی در آسیاست.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام فوتبال کشور گفت: خوشحالم که توانستیم به یک جام دیگر دست پیدا کنیم و در یک سال، دو جام را به هوادارانمان تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: باید در لیگ قهرمانان به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم حریفان پرقدرت خود را شکست دهیم.

امیری در خصوص شروع لیگ هفدهم برای پرسپولیس گفت: روزهای سختی را در پیش داریم و می‌دانیم که همه تیم‌ها امسال با قدرت در لیگ هفدهم حضور خواهند داشت؛ بنابراین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم همانند فصل گذشته با ارائه بازی‌های خوب، بار دیگر قهرمان کشور شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی برابر نفت تهران که با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید، تصریح کرد: به هیچ وجه نفت را دستکم نگرفته بودیم و می‌دانستیم که این تیم ناشناخته برای ما خطرناک است؛ بنابراین با تمام قوا مقابل این تیم ظاهر شدیم و توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال با جذب چند بازیکن جدید می‌خواهیم تا هر چه زودتر به هماهنگی کامل رسیده و از همان ابتدای لیگ هفدهم با قدرت کارمان را آغاز کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.